جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر گفت: خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر ثبت شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالرسول میگلی‌نژاد بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بوشهری به ثبت خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: این خانه مطبوعات در اداره کل ثبت اسناد و املاک بوشهر ثبت شده است و فعالیت جدید خود را آغاز می‌کند.\n\nوی به بروکراسی بالای اداری برای ثبت خانه مطبوعات اشاره کرد و ادامه داد: برخی از مشکلات پیش روی خانه مطبوعات باعث شد تا روند ثبت این خانه زمان زیادی ببرد.
کد خبر: ۱۱۴۳۹
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵

فکرشهر: مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر گفت: خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر ثبت شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالرسول میگلی‌نژاد بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بوشهری به ثبت خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: این خانه مطبوعات در اداره کل ثبت اسناد و املاک بوشهر ثبت شده است و فعالیت جدید خود را آغاز می‌کند.

\n\n

وی به بروکراسی بالای اداری برای ثبت خانه مطبوعات اشاره کرد و ادامه داد: برخی از مشکلات پیش روی خانه مطبوعات باعث شد تا روند ثبت این خانه زمان زیادی ببرد.

\n\n

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر به تغییرات صورت گرفته در اساس‌نامه این خانه اشاره کرد و بیان داشت: جا دارد که از همکاری‌های صورت گرفته برای ثبت خانه مطبوعات استان بوشهر تقدیر و تشکر کنیم.

\n\n

وی ادامه داد: دولت بارها حمایت خود از سازمان‌های غیردولتی را اعلام کرده است و انتظار ما نیز این است که خانه مطبوعات استان توسط همه مسئولان حمایت و همراهی شود تا شاهد پویایی فضای رسانه‌ای در سطح استان باشیم.

\n\n

به نوشته ی مهر، میگلی‌نژاد از تلاش برای اجرای برنامه‌های مختلف با رویکردهای آموزش و فرهنگی و . . . خبر داد و اضافه کرد: برگزاری مسابقات و همایش‌ها و جشنواره‌های مختلف را در خانه مطبوعات استان بوشهر دنبال می‌کنیم.

\n\n

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر تاکید کرد: انتظار داریم که مسئولان مختلف حمایت‌های مادی و معنوی مناسبی از خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر داشته باشند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر