پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست کمیته امداد استان بوشهر از اجرای پروژه‌های معادل‌سازی اعتبارات زکات در دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد لطفی بعد از ظهر امروز در نشست با امام جمعه برازجان اظهار داشت: کمیته امداد بیشترین تلاش و فعالیت خود را در راستای خدمات‌رسانی به جامعه مستمند و کمتر برخوردار جامعه به کار گرفته است.\n\nوی افزود: در دشتستان حجم و کیفیت خدمات کمیته امداد نسبت به گذشته رشد محسوسی داشته و بر‌اساس آمار و ارقام موجود در شرایط کنونی بیش از 25 هزار نفر در قالب 10 هزار خانوار از خدمات این نهاد برخوردار هستند.
کد خبر: ۱۱۴۴۰
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶

فکرشهر: سرپرست کمیته امداد استان بوشهر از اجرای پروژه‌های معادل‌سازی اعتبارات زکات در دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد لطفی بعد از ظهر امروز در نشست با امام جمعه برازجان اظهار داشت: کمیته امداد بیشترین تلاش و فعالیت خود را در راستای خدمات‌رسانی به جامعه مستمند و کمتر برخوردار جامعه به کار گرفته است.

\n\n

وی افزود: در دشتستان حجم و کیفیت خدمات کمیته امداد نسبت به گذشته رشد محسوسی داشته و بر‌اساس آمار و ارقام موجود در شرایط کنونی بیش از 25 هزار نفر در قالب 10 هزار خانوار از خدمات این نهاد برخوردار هستند.

\n\n

سرپرست کمیته امداد استان بوشهر با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های امداد در حوزه‌های توانمندسازی و مشارکت‌های مردمی از برجسته کردن موضوع زکات و جایگاه شهرستان، از حمایت‌های همه جانبه امام جمعه شهرستان و سایر مسئولان شهرستان دشتستان تشکر و قدردانی کرد.

\n\n

به نوشته ی فارس، لطفی در ادامه درخواست خود را در راستای استفاده از روحانیون بومی و اعزامی از سایر مراکز در زمینه تبلیغ زکات به امام جمعه برازجان ارائه کرد و خواستار تلاش برای فرهنگ‌سازی در زمینه پرداخت زکات شد.

\n\n

وی از اجرای پروژه‌های معادل‌سازی اعتبارات زکات در دشتستان خبر داد و گفت: انتظار داریم اعتبارات معادل سازی زکات در برنامه‌های اجرایی اعتباری شهرستان دشتستان لحاظ شود.

\n\n

در این نشست موارد کلان در حوزه‌های توانمندسازی مددجویان و مشارکت‌های مردمی به ویژه مقوله زکات و رتبه خوب این شهرستان در جذب این فریضه دینی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر