چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۴۵۷
سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

فکرشهر: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با هوشیاری و تلاش کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی گناوه ۶۵۰ متر اراضی ملی که افراد فرصت طلب و سودجو تصرف کرده بود، کشف شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ سهام صالحی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی دریافت گزارشی از اداره راه و شهرسازی شهرستان گناوه، ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان در راستای مقابله جدی با جرائم اقتصادی و جلو گیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی در اجرای طرح سراسری تشدید مبارزه با زمین خواری، ۳ مورد زمین خواری را در روستای مال قائد و سربست این شهرستان کشف و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: در بررسی‌های میدانی به عمل آمده از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی گناوه مشخص شد، افردی با اقدامات غیر قانونی، ۶۵۰ متر از اراضی دولتی را بدون داشتن مجوز قانونی تصرف و درآن اقدام به ساخت و ساز کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: پس از بررسی‌های فنی و اطمینان از صحت موضوع، ضمن هماهنگی با مقام قضایی پس از تشکیل پرونده و انعکاس به مراجع قضایی، املاک مذکور توقیف و از انجام هرگونه عملیات ساخت و ساز جلوگیری شد.
 
سرهنگ صالحی از دستگیری سه نفر در این زمینه و معرفی به مراجع قضایی خبر داد و افزود: ارزش تقریبی اراضی ملی کشف شده بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۱۱۰ میلیارد ریال بوده است.
 
وی یادآور شد: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفان و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با زمین‌خواران برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر