جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۴۷۷
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

فکرشهر: مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر در نشست با نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بر نقش و ظرفیت مجلس شورای اسلامی در رفع موانع و مشکلات پیش روی توسعه درمان استان تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، دکتر حسن اسماعیلی گفت: احداث درمانگاه دوم تامین اجتماعی شهر بوشهر در راستای دسترسی محلات جنوبی شهر به خدمات درمانی سرپائی تامین اجتماعی و همچنین توسعه پلی کلینیک تخصصی مبعث بوشهر از طرح های در دست بررسی مدیریت درمان بوشهر است.

وی افزود: پیگیری و مکاتبات لازم جهت احداث درمانگاه دوم تامین اجتماعی در شهر بوشهر صورت گرفته و امیدواریم با موافقت این طرح گامی مثبت در توسعه خدمات درمانی در شهر بوشهر برداشته شود.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر ادامه داد:در راستای بهره مندی از خدمات درمانی تامین اجتماعی به مردم شریف جزیره خارک حذف فرانشیز خدمات درمانی سرپائی را نیز بعنوان یکی از برنامه های توسعه ای درمان تامین اجتماعی در دستور کار داریم.

دکتر اسماعیلی با اشاره به برنامه های مدیریت درمان برای توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی تامین اجتماعی در تمامی نقاط استان گفت: در حال حاضر خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان تنها در شهرستان دیلم در مکان استیجاری به جامعه هدف ارائه می شود که با پیشرفت فیزیکی 39درصدی احداث درمانگاه تامین اجتماعی در این شهر و بهره برداری از این مرکز در آینده نزدیک خدمات شایسته تری به مردم ارائه خواهد شد.

عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در این نشست از تلاش و مجاهدت های کادر درمان در مبارزه با بیماری کرونا تقدیر کرد و گفت: مجاهدت و رشادت‌های کادر درمان در دو سال گذشته بی نظیر بوده است چرا که در شرایط سخت کشور این عزیزان به خوبی از سلامت هموطنان در مقابل این بیماری دفاع کردند.

نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ضمن تحسین اقدامات و برنامه های سازمان تامین اجتماعی در توسعه خدمات درمانی استان تصریح کرد: خدمت رسانی بهتر و بیشتر به بیمه شدگان محترم و مردم منطقه نیازمند پیگیری های مستمر و تلاش در جهت رفع موانع و چالش های موجود است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر