چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۵۰۸
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸

فکرشهر: همزمان با آغاز دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه (س) ، احداث پروژه مجتمع خدمات رفاهی "کارن" در محور جاده گناوه به گچساران نزدیک روستای گودری بخش مرکزی این شهرستان باحضور نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و محلی آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فرماندار گناوه روز چهارشنبه در این آیین با تقدیر از سرمایه گذار این پروژه  گفت: نگاه به شهرستان بلند مدت و ۱۰ ساله است که بر محوریت ایجاد اشتغال جوانان و رونق و پیشرفت منطقه به عنوان اولویت ترسیم و پایه ریزی شده است.

محمدتقی صفری افزود: احداث پروژه کارخانه فولاد گناوه نیز در دستور کار قرار گرفته است و با پیگیری های نماینده حوزه انتخابیه ،  کلنگ زنی و  زمینه  اشتغال زایی برای جوانان منطقه فراهم خواهد شد.

وی اظهارداشت: جاده گناوه به گچساران و گناوه به میشان دو پروژه مهم دیگری است که از نظر راهبردی بسیار اهمیت دارند و مسیر محورهای مواصلاتی شمال استان بوشهر را به استان های کهگیلویه و بویراحمد ، فارس و اصفهان امتداد می دهد.

فرماندار گناوه گفت: طرح جامع توسعه بندرهای گناوه و ریگ نیز در دستور کار است که در بندرریگ مقدمات اجرای آن را فراهم کرده ایم.

مشاور این پروژه از پیگیری های نماینده حوزه انتخابیه در مجلس و فرماندار گناوه در اجرایی شدن آن گفت: احداث این مجتمع که در جوار جاده گناوه به گچساران قرار دارد  بسیار مبرم و نیاز بوده و راهبردی است.

شاهین جعفری افزود: با تکمیل این پروژه علاوه بر خدمات دهی و رفاه مسافران در مسیر ، برای ساکنان چندین روستا در محدوده آن بسیار مفید است و از مهاجرت روستائیان به شهر جلوگیری خواهد کرد.

.وی به مشخصات این پروژه اشاره کرد و اظهارداشت: این پروژه به مساحت ۱۰ هزارمترمربع  و سرمایه گذاری حدود ۲۰ میلیارد تومان  زمینه اشتغال ۳۲ را فراهم می کند.

مشاور پروژه مجتمع خدمات رفاهی کارن گفت: جایگاه پمپ بنزین و گازوئیل، نمازخانه، سرویس بهداشتی، تعمیرگاه خودرو، سوئیت استراحت مسافر، رستوران، سوپرمارکت و فضای سبز  در این پروژه طراحی و در این زمینه ها خدمات دهی خواهد کرد.

وی اظهارکرد: در مسیر این محور هیچگونه پمپ بنزینی وحود ندارد و با انجام آن رانندگان درمسیر و ساکنان در روستاهای همجوار نیاز برای دریافت سوخت به مرکز شهر نخواهند داشت.

جعفری  از مدیران خواست تا در اجرای هرچه بهتر این پروژه منفعت زا ، همکاری و حمایت کنند تا به مردم خدمات رسانی شایسته انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر