پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۱۴۵۲۷
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

فکرشهر: مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان گفت: متاسفانه هدایت‌کننده سایت و صفحه اینستاگرامی که علیه مدیران ورزشی مطالب کذب منتشر می‌کرد، یکی از مدیران فدراسیون‌ها بوده و به این اقدامات اذعان کرده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، «مجیدی شهیدی» مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در دهمین جلسه شورای مدیران این وزارتخانه با اشاره به اقدامات برخی از سایت‌ها و صفحات اینستاگرامی مبنی بر نشر اکاذیب علیه مدیران ورزش کشور اظهار داشت: از چندماه پیش که برخی از سایت‌ها در فضای مجازی طی خبرهای جعلی شروع به هتک حرمت به مدیران ورزشی و روسای فدراسیون‌ها کردند، ما با هماهنگی پلیس فتا شروع به رصد این سایت‌ها کردیم.

وی افزود: طی مراحل شکایت که از طریق مراجع قضایی صورت گرفت، توانستیم یکی از این سایت‌ها که در فضای مجازی نیز فعالیت داشت را شناسایی کنیم. این سایت به نام اسپورت‌روم در فضای مجازی مشغول به فعالیت بود و طی چندماه گذشته مطالب کذب مختلفی را علیه مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی منتشر کرده بود.

مدیرکل حراست خاطرنشان کرد: با شناسایی که از طریق حراست وزارتخانه و پلیس فتا صورت گرفت، هدایت‌کننده این سایت مشخص شد که متاسفانه این فرد یکی از مدیران فدراسیون‌ها است و به این اقدامات اذعان کرده است.

وی گفت: با توجه به مطالب کذبی که این فرد علیه مدیران ورزشی منتشر کرده و در این مدت موجب ایجاد حواشی زیادی شده است، ما در حراست وزارت ورزش و جوانان پیگیر این موضوع هستیم که از طریق مراجع قضایی اقدامات لازم انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر