پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۵۷۸
پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۲

فکرشهر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در شرایط کنونی که مسئولان توفیق خدمتگزاری به مردم را دارند و لباس خدمتگزاری پوشیده‌اند باید این فرصت در خدمت رسانی بیشتر مغتنم بشمارند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد هادی رستمیان صبح پنج شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان گناوه با تقدیر از نماینده مجلس در پیگیری مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه اظهار داشت: در شرایط کنونی که مسئولان توفیق خدمتگزاری به مردم را دارند و لباس خدمت به مردم را پوشیده‌اند باید این فرصت را برای خدمت رسانی بیشتر مغتنم شمرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: فرصت خدمتگزاری همیشگی نیست و تا زمانی که فرصت در اختیار ما است باید در جهت کسب رضایت مردم که رضایت خداوند را در پی دارد گام برداریم و تلاش کنیم.

وی گفت: در دایره المعارف فکری و فرهنگ سازمانی ما تلاش برای رفع مشکلات و باز کردن گره‌ها و بهینه کردن امور باید سرلوحه و سرمنزل مقصود قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای مسائل و مشکلات راه حل‌هایی وجود دارد و تنها مسائل بسیار اندکی وجود دارد که ممکن است نتوان چاره‌ای برای آن پیدا کرد و مسائل و مشکلات مطرح شده نیز باید واقع و راستین باشد.

وی با بیان اینکه هر جا با مردم شفاف و صادقانه صحبت شده و مطالب با صفای وجود و دل مردم قدردان و بزرگ جامعه بیان شود مردم هم درک و هم راه حل دارند و کمک می‌کنند اضافه کرد: در حوزه رسالت‌های اجتماعی مردم ایران اسلامی در مناسبت‌ها و موارد مختلف بسیار خوب و قوی وارد عرصه می‌شوند و باعث مأیوس شدن دشمنان قسم خورده نظام اسلامی که نقشه‌های پلیدی را در سر می‌پرورانند شده‌اند..

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ساده لوحی است که تصور کنیم با دادن امتیازاتی به این دشمنان آنها دست از سر مردم و نظام اسلامی بر می‌دارند آنها تمام دنیا را در سیطره گرفته و انتظار بندگی و بردگی را از دیگر کشورها دارند که این بندگی برای ما مسلمانان و به ویژه مکتب شیعی جر در برابر ذات باری تعالی شایسته و بایسته نیست.

وی بیان کرد: دشمنان که نقشه‌های پوچ آنها برآورده نشده است، انواع نقشه‌ها و ترفندها و مکر و حیله را برای ضربه ملت و نظام اسلامی پیاده می‌کنند و در اینجا نقش همدلی، همراهی و وفاق ملت در جهت منویات مقام معظم رهبری و رسالت‌های نظام مقدس اسلامی می‌تواند تضمین و سند آینده درخشان برای جامعه باشد.

وی گفت: هدف از این جلسه بررسی مسائل و مشکلات مطرح شهرستان گناوه است که مدیران حاضر نیز برنامه‌های خود را برای رفع مشکل عنوان و بیان کنند و مدیران نیز برآمده از میان جامعه و مردم هستند و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات و مطالبات به حق مردم انجام می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: استاندار انقلابی و ولایتمدار استان نیز با وسواس خاص مسائل و مشکلات استان از شمال تا جنوب را پیگیری می‌کنند و پیشگام در این زمینه هستند.

وی گفت: در شرایط کنونی و در این دوره با جهت گیری درست دولت مردمی آیت الله رئیسی باتحمل و همراهی و صبوری و جهت گیری درست دولت سختی‌ها به آسایش جمعی تبدیل شود که این امر تنها در سایه تلاش جمعی حاصل خواهد شد.

جلسه بررسی مشکلات شهرستان گناوه که با حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در فرمانداری گناوه برگزار شد که در این جلسه عمده ترین مشکلات شهرستان مطرح و برای تسریع در پیگیری آنها تصمیماتی اتخاذ شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر