چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۵۸۶
پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۵

فکرشهر: فرماندار دیر استان بوشهر گفت: یکی از دلایل تعطیلی زایشگاه بیمارستان این شهرستان کمبود پزشکی بیهوشی در کشور و استان است که معلمان دانش آموزان را به انتخاب این رشته تشویق کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، یونس باربرز روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش دیر افزود: باتوجه به اینکه آموزش پرورش به تنهایی قادر به حل مشکلات خود نیست مردم و ادارات برای حل مشکلات این حوزه همکاری جدی داشته باشند.

وی گفت: اعتباراتی که برای ساخت یا تجهیز وارد شهرستان می شود، کارشناسانه توزیع شود که شاهد رعایت عدالت آموزشی در شهرستان باشیم.

باربرز تاکید کرد: زمین ها و امکانات اضافی آموزش و پرورش و مدارس که استفاده نمی شود با رعایت قانون در راستای تبدیل به احسن برای آن مجموعه آموزشی استفاده شود.

امام جمعه دیر با تسلیت جان باختن جمعی از هموطنان در حادثه ریزش ساختمان متروپل، گفت: متخلفان و مقصران این حادثه شناسایی و با برخورد عبرت آموز زمینه ای ایجاد شود که شاهد تکرار این مسائل نباشیم.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی با تبریک میلاد حضرت معصومه (س)، افزود: دختران با الگوگیری از این بانوی گرامی سعادت دنیا و آخرت خود را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر هتک حرمت به امام رضا(ع) در فیلم عنکبوت مقدس قلوب شیعیان را جریحه دار کرد، ادامه داد: همه مومنین از ظرفیت فضای مجازی استفاده کرده و به این مسئله واکنش نشان دهند.

حسینی با تاکید بر انجام کارها با شناخت و بررسی دقیق، یادآور شد: تغییر نام مدارس به نام شهدا کار ارزشمندی است اما باید کلیه جوانب سنجیده شود و بگونه ای اقدام شود که حاشیه ای بدنبال نداشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: به نمایندگی از جامعه فرهنگیان شهرستان دیر ، اهانت به ساحت مقدس امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) را محکوم می کنم و از دست اندرکارن این اندیشه پلید ابراز انزجار و تنفر می نمایم.

عبدالحسین جهانگیری افزود: برگزاری اولین کنگره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان و اجتماع دوهزار نفری کودکان و نوجوانان همراه با اجرای سرود "سلام فرمانده" دو کار ارزشمندی بود که در هفته های اخیر برگزار شد.

وی اضافه کرد: ما دانش و علمی می خواهیم که بتواند به بهبود زندگی دنیا و آخرت جامعه و مردم در بعد مادیات و معنویات تبدیل شود و در قالب طرح شهید سلیمانی برای این طرح یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان به حساب مدارس واریز شده و بقیه اعتبار باید از ظرفیت های شهرستان تامین شود.

وی تاکید کرد: یکی از مزیت های طرح شهید سلیمانی استفاده اولیا از فضاهای ورزشی است که نقش مهمی در ارتباط خانه و مدرسه ایجاد می کند.

وی افزود: دو مدرسه صبا و سینا دوراهک به نام دو شهید دانش آموز این شهر تغییر نام داده می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر