پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۶۰۷
پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

فکرشهر: مدیر کانون خادم یاران رضوی شهرستان دشتی گفت: با حضور خدام حرم رضوی مراسم تجلیل از فعالین قرآنی شهرستان در دهکده قرآنی چارک با همکاری اداره تبلیغات برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسین باغداری بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با فرماندار دشتی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دهه کرامت اظهار داشت: عمده برنامه‌های دهه کرامت به دو بخش تقسیم شده که برخی از آنها با حضور خدام و برخی دیگر نیز بدون حضور خدام رضوی برگزار می‌شود.

مدیر کانون خادم یاران رضوی شهرستان دشتی افزود: از آغازین روز از دهه کرامت برنامه‌ها بدون حضور خدام در قالب پویش‌ها؛ چهارشنبه‌های امام رضایی و جشن‌ها برگزار می‌شود.

باغداری تجلیل از خانواده معظم شهدا؛ تجلیل از فعالین قرآنی؛ حوزه و دانشگاه؛ برگزاری جشن‌های خانگی و جشن زیر سایه خورشید از جمله برنامه‌های مهمی است که با حضور خدام برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: دو پروژه عمرانی نیز با حضور خدام رضوی در سطح شهرستان افتتاح می‌شود و به نام زیبای امام رضا (ع) مزین می‌شوند.

باغداری از برگزاری پویش نذر مهربانی خبر داد و گفت: در این طرح هر خانواده یک دست غذا اضافه تهیه و به نیت امام رضا بین افراد نیازمند و همسایه توزیع می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر