سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۶۱۰
پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

فکرشهر: آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان دومین دوره مسابقات قرآنی ترنم وحی استان بوشهر در سالن اجتماعات شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، نماینده ولی در استان و امام جمعه بوشهر بعد از ظهر پنجشنبه در این مراسم اظهار داشت: قرآن کریم عامل پیش‌برنده و عنصر محرکه در زندگی شما است و شما خواهران و برادران و مسئولین محترم این کار را بزرگ را انجام می‌دهید.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با بیان اینکه قرآن پنجره ورود انسان به حقایق عالم است و قلب‌ها را احیا می‌کند و از فحشاء و انحراف نگه می‌دارد، گفت: این حرکات گام‌هایی در راستای نهادینه کردن فرهنگ قرآنی هستند و شما در رابطه با شناخت قرآن، جایگاه قرآن و حقایق وجود قرآن تلاش کنید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این مراسم برگزاری مسابقات «ترنم وحی» را نشان‌دهنده‌ی عمق معرفتی و میزان دغدغه مندی مردمان این استان در راستای اعتلای فرهنگ قرآنی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به وجود مکتب‌خانه‌هایی با قدمت ششصد ساله در بوشهر، این مسئله را نشان‌دهنده‌ی عمق دینداری مردم استان و توجه به قرآن کریم برشمرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه بوشهر در بخش دیگری از این مراسم ادامه داد: خیرین و کسانی که تمکن مالی برای وقف دارند در راه برنامه‌های قرآنی تلاش می‌کنند.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور با بیان اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از مؤسسات قرآنی که حافظ کل قرآن کریم تربیت کنند حمایت می‌کند، اظهار امیدواری کرد که این حرکت گام مؤثری در عرصه گسترش فعالیت‌های قرآنی استان باشد.

این مراسم به همت اداره کل تبلیغات اسلامی و با مشارکت اداره کل صدا و سیما، اداره کل اوقاف و امور خیریه، سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و در آن از برگزیدگان دومین دوره مسابقات قرآنی «ترنم وحی» استان بوشهر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر