جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۶۲۶
جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران استانی و شهرستانی باید مسائل و مشکلات را میدانی و جهادی، کارشناسی و بررسی و آنالیز کنند و راه حل ارائه کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری عصر پنج شنبه در نشست بررسی مشکلات شهرستان گناوه در فرمانداری شهرستان اظهار داشت: در این جلسه مسائلی مطرح می‌شود که در تماس‌ها، مراجعات، حضوری از سوی مردم بیشترین فراوانی داشته است و مدیران مرتبط آنها به این جلسه دعوت شده‌اند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکلات و موضوعات متعدد و مختلف است و همه مسائل در یک جلسه قابل بررسی نیست لذا باید مدیران سطوح مختلف بین مسائل و موضوعات اولویت بندی داشته باشند و بر اساس اولویت‌ها مسائل را پیگیری کنند.

وی گفت: در این جلسه مسائل و موضوعات طرح می‌شود و مسئولان و مدیران شهرستانی در جهت رفع مشکلات مردم که قاعدتاً آنها را می‌شناسند اگر مدیران شهرستان برای آن راه حل و پاسخی دارند مطرح کنند و در صورتی نداشتن راه حل مدیران استانی پاسخ را مطرح و مشکلات مردم را حل کنند اگر با کمک مدیران استانی این موضوعات حل نشود در مرکز حضور یابند تا از طریق ملی پیگیری کنیم.

مدیران بوشهر برای حل مشکلات مردم حضور جهادی در میدان داشته باشند

وی ادامه داد: مدیران استانی و شهرستانی باید مسائل و مشکلات را میدانی و جهادی، کارشناسی و بررسی و آنالیز کنند و راه حل ارائه کنند و در جهت حل آن مشکلات تلاش کنند.

جمیری گفت: گام اول باید در سطح شهرستان، گام دوم مدیران استانی و گام نهایی در سطح ملی برای حل مشکلات برداشته شود.

وی تصریح کرد: هر مشکلی که برای مردم ایجاد می‌شود و با فراوانی در آن موضوع و مشکل مواجه می‌شویم باید را ه حلی وجود داشته باشد و نباید مردم را معطل و از این دستگاه به دستگاه دیگر حواله داد تا مردم از حل مشکلات و پیگیری مسئولان مأیوس و ناامید شوند.

وی گفت: مردم باید بدانند که در صورت مراجعه، مدیران و مسئولان در سطوح مختلف شهرستان تا عالی پیگیر مشکلات آنها هستند.

وی یادآور شد: برخی موضوعاتی نیز ممکن است به طور استثنا راه حلی نداشته باشد و یا به حق نباشد که باید متقاضی را طبق قوانین، ضوابط و توجیهات قانع کرد.

جمیری خاطرنشان کرد: معطل نگه داشتن، مبهم پاسخ دادن به مردم و استخوان لای زخم گذاشتن در قاموس نظام و خدمت گزاران جمهوری اسلامی نیست. و مدیران باید روحیه جهادی و دینی و اسلامی و انقلابی داشته باشند و مبتنی بر تقوا و اخلاق جامعه را مدیریت و حلال مشکلات باشند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امید است با این روش به نتایج مثبتی در حل مشکلات مردم رسید و به همین شیوه در شهرستان‌های مختلف کارها به گونه‌ای بدون وقت تلف شدن پیش رود تا با یک روش متمرکز در مسیر مشخص موضوعات پیگیری شود.

جلسه بررسی مشکلات شهرستان گناوه که با حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در فرمانداری گناوه برگزار شد که در این جلسه عمده ترین مشکلات شهرستان مطرح و برای تسریع در پیگیری آنها تصمیماتی اتخاذ شد

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر