جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۶۳۹
جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

فکرشهر: فرماندار شهرستان گناوه گفت: آب ورودی به شهرستان گناوه طبق بررسی و اطلاعات کسب شده کاهش یافته است و باید افزایش پیدا کند.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد تقی صفری عصر پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات شهرستان گناوه با حضور نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی با اشاره به اینکه موضوع آب و برق مشکل اساسی شهرستان است اظهار داشت: آب ورودی به شهرستان گناوه طبق بررسی و اطلاعات کسب شده کاهش یافته است و باید افزایش پیدا کند.

فرماندار گناوه افزود: در منطقه رود حله روستاها دچار کمبود آب هستند و از آنجا که قسمتی از منطقه تحت مدیریت بوشهر قرار دار باید مدیریت شود که مشکل آب این روستاها حل شود.

وی گفت: روستاهایی مانند شول، کلر، گمارون شهرستان و محله امید گناوه با کمبود آب مواجه هستند و اگر آب ورودی افزایش یابد مشکلات این روستاها کاهش می‌یابد.

فرماندار گناوه با اشاره به مشکلات برق شهرستان بیان کرد: احداث ایستگاه برق فشار قوی که قرار بوده اجرایی شود باید مشخص شود تا چه مرحله‌ای پیش رفت داشته است.

وی با بیان اینکه اگر مشکل برق حل شود بسیاری از مشکلات شهرستان حل خواهد شد گفت: در روزهای سه شنبه ملاقات مردمی در هر ۱۰ مراجعه کننده ۹ نفر مشکل برق دارند که اغلب تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

صفری بیان کرد: در برخی از خانه باغ‌ها ی شهرستان مشکل برق دارند و با توجه به اینکه دراین خانه باغ‌ها مردم سکونت و زندگی می‌کنند انتظار می‌رود برق استان تدابیری اندیشیده و در این زمینه کمک کنند.

وی گفت: تکمیل استخر دانش آموزی، تکمیل مدرسه روستای سر بست، وسایل سرمایشی مدارس نیز نیاز به کمک و مساعدت دارد که انتظار همکاری از مسئولان استانی می‌رود.

وی گفت: تعیین تکلیف اراضی تل چیتی گناوه که مالکان آن مشکلاتی دارند و برخی در این منطقه زمین دارند باید مشخص شود.

فرماندار گناوه با تقدیر از حضور همه مدیران و پیگیری‌های و تلاش‌های نماینده حوزه انتخابیه در پیگیری مشکلات شهرستان گفت: انتظار می‌رود که این جلسات با حضور مدیران تداوم یابد تا میدانی بتوان مسائل و مشکلات را پیگیری و برای رفع آنها چاره اندیشی کرد.

جلسه بررسی مشکلات شهرستان گناوه که با حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در فرمانداری گناوه برگزار شد که در این جلسه عمده ترین مشکلات شهرستان مطرح و برای تسریع در پیگیری آنها تصمیماتی اتخاذ شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر