پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۶۵۰
جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۱

فکرشهر: یکی از کشاورزان دشتستانی با ارسال پیامی به این رسانه گفت که به دلیل نبودن کمباین، باکیفیت ترین گندم استان بوشهر در حال از بین رفتن است و هیچ کس هم به این مساله رسیدگی نمی کند.

متن ارسالی به «فکرشهر»، به شرح زیر است:

«به علت نبودن کمباین، باکیفیت ترین گندم استان بوشهر واقع در بخش ارم شهرستان دشتستان، در حال از بین رفتن است در حالی که ما حاضر شدیم سه برابر قیمت مصوب به کمباین داران پول بدهیم، ولی کمباین ها به خاطر مشکل که با جهاد کشاورزی برازجان داشتند، نیامدند.

آمدند گندم های تنگ ارم را برداشت کردند ولی به روستاها نیامدند در حالی که منطقه مورد نظر تا سرِ زمین های کشاورزی آسفالت است. تا مرکز بخش هم ۲۴ کیلومتر فاصله است. ما حتی حاضر شدیم نسبت به قیمت مصوب، دو تا سه برابر پرداخت بکنیم. متاسفانه راننده‌ های کمباین قبول نکردند و گفتند ما جای دیگر قول داده ایم.

زمین های ما صاف و هموار است و برای کمباین مشکل تردد نیست. حتی گفتیم اگر زمین های ما سی هکتار است، پول شصت هکتار می دهیم باز هم قبول نکردند. یکی از راننده ها گفت ما با جهاد کشاورزی دشتستان و برازجان مشکل داریم و نه کشاورزان.

ما از طریق جهاد کشاورزی بخش ارم موضوع را با جهاد کشاورزی شهرستان هم پیگیری کردیم ولی جوابی نگرفتیم.

اگر گندم های ما تا چهار پنج روز دیگر برداشت نشود، نه فقط ما کشاورزان ضرر می کنیم بلکه باکیفیت ترین گندم استان بوشهر هم از بین می رود.»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر