جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۶۶۶
جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۳

فکرشهر: معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به تحقق مطالبات مردم در عرصه‌های گوناگون دارد گفت: با وجود محدودیت‌ها، دولت با انضباط مالی و جدیت پروژه‌های عمرانی را پیش می‌برد.
به گزارش فکرشهر از تسنیم، سید محمد حسینی ظهر امروز در جمع هیئت رزمندگان اسلام دشتستان عملیاتی شدن شعار سال را مهمترین سیاست دولت سیزدهم دانست و اظهار داشت: 10 سال از شعار سال‌ها در مورد مسائل اقتصادی بوده اما هیچ وقت پشتیبانی لازم از آنها نشده و تنها در حد نصب بنر بوده است.

وی افزود: از روزهای نخست آغاز سال جدید جلسه هیئت دولت با تنظیم و تدوین برنامه بر اساس شعار سال تشکیل و مسئولیت‌ها برای تحقق شعار سال مشخص شد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه فضای جامعه به سبب تبلیغات دشمن در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مختلف سنگین است افزود: در این شرایط رئیس جمهور تا همه مسئولان اجرایی در تمام رده‌ها در حال انجام کار و تحقق برنامه‌ها هستند.

حسینی با تشریح وضعیت دولت سیزدهم قبل از استقرار کابینه خاطر نشان کرد: دولت قبل در پرداخت حقوق ماهانه با مشکل روبه‌رو بود، پول‌های بدون پشتوانه چاپ و توزیع می‌کرد که این مهم سبب تورم شد و کشور را در یک وضعیت نابسامانی تحویل دادند و فکر می‌کردند راه برون رفت از مشکلات وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور در این شرایط وارد عرصه فعالیت دولت سیزدهم شد گفت: آیت‌الله رئیسی با علم به اینکه شرایط اقتصادی خوب نیست و کشور دچار کسری بودجه، تورم افسار گسیخته، گرفتاری‌های متعدد و تعطیلی تولید مواجه است و باید بدهی‌های دولت گذشته به میزان ماهانه 10 هزار میلیارد تومان پرداخت کند، وارد عرصه فعالیت شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به تحقق مطالبات مردم در عرصه‌های گوناگون دارد گفت: با وجود محدودیت‌ها، دولت با انضباط مالی و جدیت پروژه‌های عمرانی را پیش می‌برد.

حسینی دولت سیزدهم را ولایی و انقلابی دانست و بیان کرد: دولت آیت‌الله رئیسی تابع دستورات و فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر