جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۶۷۲
جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: امام خمینی(ره) با قیام و نهضت اسلامی در جهان تحول ایجاد کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده عصر جمعه در نشست معاون رئیس جمهور با استادان و مسئولان دانشگاه‌های استان بوشهر اظهار داشت: دولت تلاش‌های گسترده ای را در زمینه‌های مختلف برای رفع مشکلات مردم داشته است.

وی از مهمترین اهداف دولت سیزدهم به رفع مشکلات و تحول در همه حوزه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم با تحقق این برنامه‌ها شاهد رفع مشکلات مردم بیش از پیش باشیم.

استاندار بوشهر با گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با قیام و نهضت اسلامی در جهان تحول ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه نام و یاد امام راحل تا همیشه تاریخ زنده و جاوید است اضافه کرد: امام خمینی (ره) بر اساس اراده و تصمیم مردم انقلاب اسلامی پایه‌ریزی کردند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران ۴۳ سال به عنوان الگو در جهان مورد توجه بسیاری از کشورها قرار دارد تصریح کرد: همه مردم و مسئولان مدیون امام راحل، شهدای گرانقدر و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند

وی با بیان اینکه کشورهای مختلف از مبنا، ارزش‌ها، اصول و سیاست‌های انقلاب اسلامی الگوبرداری می‌کنند افزود: اقتدار ایران به جایی رسیده که رئیس‌جمهوری روسیه اعلام می‌کند از سیاست ایران در تحریم علیه روسیه استفاده می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر