چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۷۳۰
شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: یکی از اهداف استکبار جهانی در تهاجمات فرهنگی هدف قرار دادن فکر و روح جوانان و نوجوانان ما است.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر شنبه در دیدار با خدام حرم امام رضا (ع) اظهار داشت: ما هر چه داریم از خدا و اهل بیت است و افتخار داریم رهرو راه آنها هستیم.

وی با اشاره به تهاجم رسانه‌ای دشمنان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف استکبار جهانی در تهاجمات فرهنگی هدف قرار دادن فکر و روح جوانان و نوجوانان ما است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: شرایطی که از حیث فرهنگی انقلاب اسلامی ایجاد کرده و این معارف عرضه شده یکی از برکات انقلاب اسلامی تجلی معارف حقیقی اسلام و مکتب اهل بیت به سراسر جهان است.

وی خاطر نشان کرد: هر مقدار به ساحت مقدس اهل بیت بویژه امام رضا (ع) نزدیک شویم آن نورانیت و گرمای آسمانی آن حضرت بیشتر به ما خواهد بود.

صفایی بوشهری یادآوری شد: برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید گذشته از این که بارش نور فرهنگ رضوی در جغرافیای ایران و جهان است مایه تقرب تمامی انسان‌های هدف است.

وی با تقدیر از برنامه‌های خوبی که در سطح استان پیش بینی شده است اظهار داشت: برگزاری چنین جشن‌هایی کار ارزشمندی است و بویژه اینکه در این جشن‌ها توجه خاصی به کودکان و نوجوانان شده است.

وی افزود: در سلسله ادیان الهی معیارهای معرفتی بسیاری برای میزان صحت دین و دینداری داریم امام شخص به عنوان معیار در جهان ادیان الهی اصلاً نداریم یا فوق العاده کم است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه در عرصه نظری معیارهایی برای دین داری است؛ ادامه داد: ساحت مقدس امام رضا (ع) در منظومه اولیا الهی و رهبران دینی آسمانی یک جایگاه فوق العاده مهمی دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر