سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۷۴۵
شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

فکرشهر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: در شرایطی که خانه و خانواده برخی از این سلبریتی‌های هنرمندنما خارج از کشور هستند، می‌آیند و در مملکت ما فیلم می‌سازند، در حالی که در خارج به دنبال خوشگذرانی‌های خود هستند، بیانیه صادر می‌کنند.
به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی شنبه شب در مراسم گرامیداشت سی‌وسومین سالگرد امام خمینی ( ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی به شاخص‌های مختلف مکتب امام راحل اشاره و مهم‌ترین آنها را اسلام‌خواهی، ظلم ستیزی، مردمداری، عدالت‌محوری و حمایت از محرومان عالم ذکر کرد و اظهار داشت: در مکتب و مرام حضرت امام (ره)، رای و نظر مردم نه در شعار و تعارف که در عمل دارای قداست و ارزش بود و این در طول تاریخ انقلاب اسلامی اجرایی شد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با صلابت، مفسر حقیقی افکار و اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مدافع نظام اسلامی هستند‌، افزود:خلف صالح امام راحل، تمام اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی را با درایت و صلابت به پیش می‌برند و این راه مقدس ادامه دارد.

تاج‌الدینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش نیروهای انقلابی در دفاع از کیان کشور و نظام گفت: در شرایطی که دشمنان خارجی، سلطنت‌طلب‌ها، منافقین خلق و اپوزیسیون خارج‌نشین با استفاده از فضای مجازی و ماهواره و به واسطه مشکلات اقتصادی سخنان مسموم خود را منتشر می‌کنند، متاسفانه برخی نیز در داخل به‌گونه‌ای اظهار نظر می‌کنند که گویا تکرار همان حرف‌هاست.

دشمنان خواسته‌های خود را از زبان سلبریتی‌ها منتشر می‌کنند

وی با اشاره به تأکیدات رهبری مبنی بر اینکه مبادا سخنان خودی‌ها با خواسته‌های دشمنان مخرج مشترک داشته باشد، یادآور شد: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران به دنبال تطهیر دیکتاتورهای تاریخ هستند و با بروز کوچک‌ترین مشکلی در کشور نقش دایه مهربان‌تر از مادر را بازی می‌کنند و در چنین شرایطی سخنان و خواسته‌های خود را از زبان سلبریتی‌ها منتشر می‌کنند.

این نماینده مجلس به بیانیه اخیر برخی هنرمندان اشاره و تصریح کرد: اخیرا عده‌ای هنرمندنما به بهانه مشکلاتی که در کشور به وجود آمده دعوت به شورش می‌کنند، باید به آنها بگوییم ای سلبریتی وطن‌فروش و دین فروش که با فیلم‌هایی نظیر عنکبوت مقدس به مشهد مقدس توهین می‌کنید، عاقبت توهین به خیمه‌های عزاداری عاشورا را در جریان فتنه ۸۸ دیدید و باید عبرت بگیرید.

وی متذکر شد: این سلبریتی‌ها و هنرمندنماها نان و نمک انقلاب را خورده‌اند و نمکدان شکسته‌اند و با پول این مردم و برنامه‌های تلویزیون جمهوری اسلامی ایران معروف شده‌اند اما تا آنجا به وطن و مردم خود خائن هستند که حتی فرزندان خود را هم در خارج به دنیا می‌آورند تا تابعیت آمریکا و کانادا و اروپا را بگیرند.
میرتاج الدینی اذعان داشت: در شرایطی که خانه و خانواده برخی از این سلبریتی‌های هنرمندنما خارج از کشور هستند، می‌آیند و در مملکت ما فیلم می‌سازند و در حوادثی مانند حادثه آبادان که رهبری بیانیه تسلیت می‌دهند و رئیس جمهور مردمی و وزیر کشور برای حل مشکل حادثه دیدگان شب و روز ندارند، در حالی که در خارج به دنبال خوشگذرانی‌های خود هستند، بیانیه می‌دهند.

وی ادامه داد: باید به این‌ها بگوییم که بزرگتر از شما در طول بیش از چهار دهه کاری از پیش نبرده‌اند و تهدیدات خود را ۶ ماه به ۶ ماه تمدید کرده‌اند اما به کوری چشم آنان و شما این انقلاب تا ظهور امام زمان (عج) پابرجا خواهد ماند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیما بیش از این نباید به چنین سلبریتی‌های خائن، وطن فروش و دین فروش میدان دهند و پول بیت‌المال را به پای آنها بریزند، باید از هنرمندان واقعی حمایت کنند که هنر امام راحل و مردم ایران را در به وجود آوردن انقلاب اسلامی نمایش می‌دهند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مهار کرونا و رساندن آمار روزانه فوتی ۷۰۰ نفری به صفر، شکستن تحریم فروش نفت، اصلاحات اقتصادی برای برچیدن بسترهای رانت ارز ترجیحی، شفافیت در مورد ابر بدهکاران، گشایش مدارس و دانشگاه‌ها و ادامه آموزش های حضوری، آزادسازی حریم دریاها در یک ماه، دستاوردهای حوزه دیپلماسی، عضویت در پیمان شانگهای، ارتباط با همسایگان و موافقتنامه ۲۵ ساله با چین تنها بخشی از دستاوردهای دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی است.

میرتاج الدینی بیان داشت: این موفقیت‌ها در شرایطی است که برخی از سیاسیون و سلبریتی‌های خائن می‌گفتند پیمان ۲۵ ساله ایران و چین خیانت است اما امروز می‌بینیم سنای آمریکا قطع رابطه ایران با چین را شرط پذیرش و بازگشت به برجام عنوان می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر