جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۷۵۸
يکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

فکرشهر: مدیر برق شهرستان گناوه گفت: بیش از ۲۰ میلیارد تومان برای طرح توسعه برق در روستاهای شمالی این شهرستان هزینه شد.

به گزارش فکرشهر، جواد عرب صبح بکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: با توجه به گسترش روستاهای شمالی شهرستان گناوه و نیاز این روستاها به طرح توسعه برق در این روستاها و همچنین افزایش پایداری برق در فصول مختلف برای مشترکین، از جمله روستاهای مال قاید، مال خلیفه، سربست، قلعه حیدر، چاهک و بینک، بیش از ۲۰ میلیارد تومان طرح توسعه برق در این روستاها اجرا شد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته با توجه به افزایش تعداد خانوارها در روستاهای شمالی شهرستان گناوه و نیاز به توسعه و انتقال برق به مشترکین جدید، طرح توسعه شبکه را در دستور کار خود قرار داد.

مدیر برق شهرستان گناوه عنوان کرد: یکی از اهداف این مدیرت رضایت مندی مشترکین از خدمات ارائه شده است، در سال گذشته بیش از ۲۰ میلیارد تومان در بحث تعمیرات و افزایش شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط و همچنین نصب ترانسفورماتور در این روستاها هزینه شد که رضایت مندی مشترکین را در پی داشت.

عرب گفت: بیش از سه هزار متر شبکه فشار ضعیف و نزدیک به ۱۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط در این این روستاها اجراء شده و در بخش تعمیرات شبکه نیز بیش از چهار میلیارد تومان در این روستاها هزینه شده است.

وی  در مورد صرفه جویی و بهینه مصرف برق گفت: با توجه به فصل گرمای پیش رو و همچنین استفاده از دستگاه‌های خنک کننده در منزل از سوی مشترکین، از ان‌ها درخواست داریم در ساعات اوج مصرف برق صرفه جویی در مصرف برق را در دستور کار خود قرار دهند تا بتوانیم با کمترین قطعی برق تابستان پیش رو را پشت سر بگذاریم.

مدیر اداره برق گناوه در مورد استفاده از نرم افزار "برق من" که کلیه خدمات را به مشترکین به صورت غیر حضوری ارائه می‌دهد گفت: مشترکین می‌توانند با نصب این نرم افزار کلیه خدمات ارائه شده در این مدیرت را به صورت غیر حضوری دریافت کنند و علاوه بر صرفه جویی در وقت خود، خدمات بهتر و سریع‌تری نیز به آن‌ها ارائه می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر