پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۷۷۸
يکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق بوشهر گفت: صنایع برای مدیریت مصرف خود با هدف کاهش حداکثری خاموشی مشترکان خانگی تلاش کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، غلامرضا حشمتی در جمع مدیران صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر، گفت: مصرف برق واحدهای صنعتی بالاست که باید تلاش کنند در تابستان مصرف خود را با هدف کاهش حداکثری خاموشی برق مشترکان خانگی کاهش دهند.

او افزود: مجموعه شرکت توزیع نیروی برق در استان از هم اکنون تمام تلاش خود را برای عبور موفق از اوج بار تابستان به کار گرفته است و اداره کل صنعت، معدن و تجارت و شهرک‌های صنعتی استان هم در این زمینه همکاری خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های مهم برای مدیریت اوج بار، حوزه صنعت است که بدون تردید فعالیت آن‌ها در ساعت‌های غیر اوج مهم است.

حشمتی گفت: مدیریت مصرف برق باید در اولویت تمامی بخش‌ها و به‌ویژه مشترکان خانگی باشد تا بوشهر به عنوان استانی گرمسیری بتواند تابستان را با کمترین چالش ممکن در زمینه تامین برق سپری کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نیز گفت: این اداره کل برای همراهی با شرکت توزیع نیروی برق استان آماده است، البته فعالیت صنایع از لازمه‌های اصلی رونق اقتصادی است که باید در کنار مدیریت مصرف برق اهمیت نقش آن در عرصه اقتصاد نیز دیده شود.

مهدی صفوی افزود: استفاده از فناوری‌های پیشرفته در کاهش مصرف برق واحد‌های صنعتی و همچنین کاهش هزینه‌های آن‌ها نقش قابل توجهی دارد که باید به صورت ویژه دیده شود.

او گفت: امیدواریم با تدبیر وزارت نیرو و همکاری صنایع، در سال‌های آینده با افزایش تولید شاهد اعمال محدودیت در مصرف برق صنایع در اوج بار تابستان نباشیم.

سید محمد حسینی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر هم گفت: مانند سال‌های پیش، با هماهنگی صنعتگران برای همکاری با شرکت توزیع برق، مصرف انرژی مدیریت خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر