شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۷۸۳
يکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰

فکرشهر: برای برگزاری سرود «سلام فرمانده»، خیابان های اصلی و چندین خیابان فرعی در بخش مرکزی شهر برازجان، به مدت حداقل 5 ساعت، مسدود می شود.

به گزارش «فکرشهر»، این محدودیت های ترافیکی برای روز دوشنبه، 16 خردادماه 1401 در نطر گرفته شده است و بر اساس اطلاعیه هایی که منتشر شده، مسیرهای منتهی به کاروانسرای مشیرالملک برازجان (میدان شهید چمران یا دژ)، از ساعت 5 تا 10 صبح دوشنبه مسدود می شود و کسانی که قصد دارند از این خیابان ها عبور کنند، باید از مسیرهای فرعی خارج از این محدوده استفاده کنند.

در اطلاعیه ای که پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان خطاب به شهروندان در این باره منتشر کرده، آمده:

«با توجه به برگزاری مراسم جشن باشکوه سرود سلام فرمانده در میدان چمران میدان (دژ) در شهر برازجان و حضور گسترده اقشار مختلف مردم در این مراسم معنوی لذا پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان به منظور برقراری نظم و انضباط ترافیکی و در راستای اجرای بهتر و باشکوه تر این مراسم، محدودیت های ترافیکی و انسداد مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم را از ساعت 5:30 صبح روز دوشنبه مورخه 16/03/1401 به شرح زیر اعمال می نماید. لذا از تمامی شهروندان عزیز خواهشمندیم از ورود، تردد و یا پارک در معابر اعلامی به جد خودداری نمایند و جهت تردد و یا پارک خودروهای خود در مسیرها و معابر جایگزین به شرح زیر اقدام نمایند و خدمتگزاران خود را در این امر یاری نمایند.

محدودیت های ترافیکی و انسداد مسیرها به شرح زیر به اطلاع عموم می‌رسد:

1. مسیر تقاطع کارخانه یخ به سمت میدان چمران (میدان دژ).

2. مسیرتقاطع مسجد فردوس در خیابان هفتم تیر (علی آباد) به سمت تقاطع مخابرات.

3. تقاطع میهن دشتستان (پاساژ استوار) به سمت تقاطع مخابرات.

4. خیابان مصلی از جلو و پشت مصلی به سمت میدان امام.

5. تقاطع شریعتی از درب بازار روز به سمت میدان امام.

6. گذر ماحوزی به سمت میدان چمران و به سمت میدان امام و پشت کلانتری 12 و تمامی خیابان‌ها و معابر فرعی در اين محدوده مسدود می گردد.

مسیرهای جایگزین جهت تردد و یا پارک خودرو های شهروندان:

1. خیابان بیمارستان از گذر ماحوزی به سمت میدان بیمارستان.

2. طول خیابان دانش آموز.

3. بلوار جمهوری اسلامی (حسین آباد) از تقاطع کارخانه یخ به سمت شمال.

4. خیابان هفتم تیر علی آباد از تقاطع مسجد فردوس به سمت شمال شرق و غرب.

5. بلوار پاسداران از تقاطع میهن دشتستان به سمت بلوار خضر وگاراژ بوشهر.

6. بلوار خضر.

7. طول بلوار شریعتی.»

به گزارش «فکرشهر» و طبق اعلام «ستاد برگزاری سرود سلام فرمانده شهرستان دشتستان»، این مراسم ساعت 8 صبح در «میدان دژ» برگزار خواهد شد و مسیرهای منتهی به این میدان از ساعت 5 تا 10 بسته خواهد بود و شرکت کنندگان باید بطری آب و کلاه آفتاب گیر همراه داشته و در صورت امکان با وسایل نقلیه عمومی به محل برگزاری مراسم بروند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر