جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۸۷۳
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۷

فکرشهر: مدیر برق دیلم استان بوشهر گفت: مشترکان خانگی برای جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته و یا نوبتی با برنامه، از مصرف کننده‌های پرقدرت در زمان اوج مصرف برق استفاده نکنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ایرج خدری روز دوشنبه در پیامی به مشترکان برق در این شهرستان اظهارداشت: با توجه به اینکه کمبود آب و خشکسالی در سال ۱۴۰۰ باعث شده تا نیروگاه‌های آبی با توان کمتری وارد مدار شوند، ضرورت دارد مشترکان برق برای جلوگیری از خاموشی در فصل تابستان، نسبت به مدیریت مصرف برق نهایت همکاری را با این اداره داشته باشند.

وی از مشترکان خانگی در این شهرستان خواست از ساعت ۱۳ تا ۱۸ بعدازظهر از مصرف لوازم برقی با قدرت بالا نظیر آب گرمکن، اتو و ماشین لباس شویی پرهیز کرده  و از وسایل سرمایشی نیز  ۳۰ درصد استفاده کنند.

مدیر برق دیلم افزود: ادارات شهرستان نیز از ساعت ۱۱ قبل از ظهر با ۵۰ درصد بار تا پایان وقت اداری و بعد از آن موظف به کاهش ۹۰ درصدی مصرف خود هستند.

وی گفت: در طول مدیریت مصرف که از خرداد تا شهریور امسال ادامه دارد، ماموران این مدیریت به صورت روزانه در زمان پیک بار بازدید خواهند کرد و در صورت مشاهده تخلف مشترک، اخطار به آنها داده می شود.

خدری بیان کرد:  درصورت رعایت نکردن و تکرار مشترکان به اخطار صادر شده، گروه قطع و وصل، اقدام به قطع برق آنها می‌کند و  تا پایان پیک بار آن روز به شبکه وصل نمی‌شوند.

مدیر برق دیلم افزود: از همه مشترکان برق در این شهرستان درخواست داریم، در مصرف برق مدیریت و نهایت همکاری داشته باشند  تا با کم ترین خاموشی،  فصل تابستان را سپری کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر