پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی گناوه گفت: اعضای دو باند سابقه دار سرقت طلا از منازل و وسایل داخل خودروها شناسایی و دستگیر شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر، سرهنگ اکبر قاسمی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: باند سارقان طلا منازل با روش های علمی، اثربرداری میدانی و آزمایش های بیولوژیک وجنایی با همکاری پلیس استانهای مورد هدف شناسایی و پس از دستگیری تحویل مراجع قضایی شدند.\n\nوی اضافه کرد: با استفاده از روش های یادشده 10 فقره سرقت طلا از منازل از ای باند کشف شده و پرونده متهمان باحضور مالباختگان در مراجع قضایی دردست بررسی است.
کد خبر: ۱۱۴۸۸
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: فرمانده انتظامی گناوه گفت: اعضای دو باند سابقه دار سرقت طلا از منازل و وسایل داخل خودروها شناسایی و دستگیر شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ اکبر قاسمی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: باند سارقان طلا منازل با روش های علمی، اثربرداری میدانی و آزمایش های بیولوژیک وجنایی با همکاری پلیس استانهای مورد هدف شناسایی و پس از دستگیری تحویل مراجع قضایی شدند.

\n\n

وی اضافه کرد: با استفاده از روش های یادشده 10 فقره سرقت طلا از منازل از ای باند کشف شده و پرونده متهمان باحضور مالباختگان در مراجع قضایی دردست بررسی است.

\n\n

وی افزود: سارقان با همکاری مال خرها و همدستان خود طلاهای سرقت شده را فروخته و هم اینک در زندان بسر می برند.

\n\n

فرمانده انتظامی گناوه گفت: از اعضای سه نفره باند سرقت از داخل خودرو نیز 29 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه، 49 دستگاه تلفن همراه قطعه برداری شده، 93 دستگاه سشوار، 9 دستگاه ساعت مچی، چندین قطعه کارت عابربانک، لوله های ساخت پیپ های تبخیر مواد مخدر و دو دستگاه لپ تاپ سرقتی، کشف و ضبط شده است.

\n\n

\n\n

وی افزود: سارقان علاوه براین که به 30 فقره سرقت داخل خودرو در ایام پایانی سال 93 و تعطیلات نوروز 94 اعتراف کرده چندین برابر کالای کشف شده را فروخته اند.

\n\n

فرمانده انتظامی گناوه بیان کرد: اعضای باند سرقت طلا از منازل و داخل خودرو هرکدام سه نفربودند که بومی و غیربومی هستند.

\n\n

قاسمی گفت: کشفیات سارقان داخل خودرو به مراجع قضایی تویل و با افراد مالباخته تماس گرفته شده که نسبت به تحویل اموال خود اقدام کنند.

\n\n

فرمانده انتظامی گناوه بیان کرد: سارقان داخل خودرو با استفاده از خلوتی و تاریکی شب، از خودروهای پارک شده مسافران و گردشگران نوروزی در ساحل این بندر سرقت می کردند.

\n\n

وی از همکاری پلیس استانهای هدف و مراجع قضایی در شناسایی و دستگیری اعضای این دو باند قدردانی کرد.

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر