شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۹۳۴
سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: مدیر مرکز رشد علم و فناوری گناوه گفت: ۱۰ شرکت فناور در این مرکز پذیرش و جذب و در حوزه‌های مختلف تولیدی و خدماتی در حال فعالیت هستند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، میثم رستمی روز سه شنبه افزود: هر کدام از این شرکت ها در عرصه های مختلف فعالیت دارند  که "همیار سینیزپورت" در زمینه طراحی و ساخت ویلچر با قابلیت تنظیم ارتفاع و رفع موانع، "مشاور املاک رایانه ای آسمان بام  "در زمینه طراحی و ساخت وب سایت مشاور املاک، "پژوهش سرای سلامت "در حوزه ساخت و تجاری سازی آتل مدرج زانو، "آذر اندیش سارین پارس "در عرصه طراحی و ساخت دستگاه تست و کالیبراسیون شیرآلات صنایع نفت وگاز و پتروشیمی از جمله شرکت های پذیرش شده در این مرکز هستند. 

وی  گفت: "سفینه جنوب "( ساخت لنج های چوبی تزئینی) ، "رباتیک ربوهاب" (تولید بسته های آموزشی رباتیک)، "طره طلایی" (تولید فرش دستباف سنتی)، "قاتق فود"( ساخت آپ و وب اپلیکیشن خدماتی و فرهنگی در حوزه غذا)، "کشت پژوه تابان" (طراحی و ساخت استخر ذخیره آب های سیلابی جهت مصارف کشاورزی ) و "هسته فنی و مهندسی هاوس وان " ( طراحی و ساخت موزائیک و سنگ جدول با استفاده از ترکیبی از زباله‌های بازیافتی) از دیگر شرکت های فعال پذیرش شده در حوزه فناوری این مرکز است.

مدیر مرکز رشد علم و فناوری گناوه بیان کرد: در این شرکت ها بیش از ۴۰ نفر ایجاد  اشتغال به صورت ثابت و پاره وقت شده است.

وی افزود: بیش از ۲۰ متقاضی دیگر در مرکز رشد علم و فناوری این شهرستان برای پذیرش درخواست دادند و در مرحله تکمیل مستندات و داوری قرار دارند که  پس از تائید از پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر، در این منطقه  شروع به فعالیت خواهند کرد.

رستمی اظهارداشت: این مرکز در بخش  ترویجی نیز فعالیت‌های متعددی داشته که برگزاری وبینارهای  آموزشی با موضوع نحوه راه اندازی کسب و کارهای دانش بنیان،  تیم سازی و شروع فعالیت در مرکز رشد علم و فناوری، خلاقیت و نوآوری و  ارایه  مشاوره های تخصصی رایگان بخشی از آنها است.

مدیر مرکز رشد علم و فناوری گناوه یادآورشد: این مرکز  از سال ۱۳۹۹ از مراکز رشد زیر مجموعه پارک علم فناوری خلیج فارس در استان بوشهر در دانشگاه پیام نور گناوه مستقر و شروع بکار کرده و در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین با شرایط ویژه آماده ارائه خدمت به نخبگان و مبتکران شهرستان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر