چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۹۶۱
سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: قطع برق باعث آسیب به بخش تولید می‌شود بنابراین باید تصمیم مناسب در این زمینه اتخاذ شود.
به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام «علیرضا سلیمی» روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان محلات افزود: ما باید برای موفقیت دولت همراهی کنیم، شرایط نشان می‌دهد که دورنمای خوبی وجود دارد و بارقه‌هایی به چشم می‌خورد که امیدوار کننده است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره اخذ مالیات نیز گفت: باید مالیات از درآمد افراد گرفته شود نه از گردش حساب آنان، زیرا این شیوه موجب خواهد شد خیران و تولید کنندگان در ادامه مسیر با مشکل مواجه شوند.

حجت الاسلام سلیمی درباره تصمیم برای مدیریت برق افزود: قطع برق باعث آسیب به بخش تولید می شود بنابراین باید تصمیم مناسب در این زمینه اتخاذ شود.

وی اظهار داشت: آنچه مهم است حفظ اتحاد و انسجام در این شرایط است؛ حاشیه سازی، انرژی و توان مسوولان را تحلیل می دهد و موجب می شود میزان خدمت به مردم کاهش یابد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که حاشیه سازی می کنند خائن هستند باید از حاشیه سازی دوری کرد و به سراغ مسائل اساسی مردم مثل شغل، معیشت و اقتصاد رفت.

وی اظهار داشت: مدیران شهرستانی نباید اجازه دهند موضوعات شهرستان وارد حاشیه شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرماندار نماینده عالی دولت در شهرستان است باید پاسخگو باشد و فرماندار فقط هماهنگ کننده نیست.

وی اظهار داشت: مردم اعتماد عجیبی به دولت سیزدهم دارند و امیدوار هستند و باید این امید را تقویت کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر