پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با اشاره به آتش سوزی اخیر پست برق برازجان صورت گرفت؛
فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر می گوید شرکت برق منطقه ای فارس به تعهدات خود عمل نکرده است...
کد خبر: ۱۱۴۹۸
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

فکرشهرمعاون امور عمرانی استاندار بوشهر می گوید شرکت برق منطقه ای فارس به تعهدات خود عمل نکرده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمدحسن باستی در نشست با مدیرعامل برق منطقه ای استان فارس  با اشاره به آتش سوزی اخیر پست برق برازجان۲ بر اثر رعد و برق در هفته گذشته و نزدیک شدن به زمان پیک مصرف برق، حل مشکل پست برق برازجان در اسرع وقت را خواستار شد و اظهار داشت: برخی از پروژه های برق استان بوشهر که در تعهد شرکت برق منطقه ای فارس بوده در زمان وعده داده شده محقق نشده است که ضروری است برای بهره برداری از این پروژه ها اقدام لازم صورت گیرد.

\n\n

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: طبق برنامه های اعلام شده از سوی شرکت برق منطقه ای فارس، در حال حاضر، ۶۷ پروژه برق اولویت دار در استان بوشهر پیش بینی شده که اعتبار برخی از آنها، استانی و بخش دیگری ملی است و استانداری بوشهر آمادگی پرداخت قسمتی از اعتبارات که در تعهد این دستگاه است پرداخت کند تا هر چه زودتر شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشد.

\n\n

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: نظر به شرایط اقلیمی و آب و هوای گرم بوشهر، افتتاح و ارتقای پروژه‌های برق این استان ضروری است و همه راهکارهای لازم برای تامین اعتبار این پروژه‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

\n\n

باستی، تجهیز کارگاه پس از کلنگ زنی و آغاز به کار واقعی پروژه ها توسط پیمانکار و بهره برداری از آنان در موعد مقرر را دو شرط اساسی و مهم استان برای همکاری با شرکت برق منطقه ای فارس مطرح کرد و افزود: اگر این شرکت نسبت به پرداخت قسمتی از سهم خود در زمینه اعتبارات مورد نیاز برای شروع پروژه ها اقدام کند، استانداری بوشهر نیز به تعهدات خود در پرداخت اعتبارات عمل خواهد کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، بامداد پنج شنبه، 17 اردیبهشت ماه، ترانس یکی از پست های برق برازجان از سمت بوشهر، آتش گرفت و برای دقایقی دشتستان به خاموشی فرو رفت. خاموشی این آتش 45 دقیقه طول کشید و مناطق بسیاری از دشتستان برای بیش از 3 ساعت از داشتن برق محروم بودند.

\n\n

در نتیجه ی این آتش سوزی، 40 میلیارد ریال خسارت به این پست انتقال برق وارد آمد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر