جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۱۱۱
پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: اعضای باند شرکت هرمی یونیک فاینانس كه به صورت غیرمجاز در زمينه بازاريابی شبكه ای فعاليت می كردند شناسایی و دستگیر شدند. 

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ «جهانبخش صیادی»، بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی با دریافت اطلاعاتی مبنی بر فعالیت غیر مجاز يک شرکت هرمی كه در زمينه بازاريابی شبكه ای غيرمجاز فعاليت می كند، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران محل دقیق فعاليت این شركت را در شهرستان بوشهر شناسايی و پس از تشکیل یک تیم عملیاتی و هماهنگی قضائی، وارد مخفیگاه آنها شده و یک نفر سر شاخه و 4 نفر از اعضاء باند را دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از محل، موفق به کشف پک های آموزشی، کيس، مانيتور، کتابچه و جزوه های آموزشی در خصوص فعالیت اعضاء این باند شدند و تعداد 8 نفر مالباخته به ارزش 20 میلیارد ریال که از آنها کلاهبرداری شده بود شناسایی شد.

سرهنگ صیادی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف و اذعان داشتند: برای عضوگيری و اعتماد سازی اعضا، كار خود را قانونی جلوه می دادند که با هوشیاری پلیس شناسایی و دستگیر پس از تشكيل پرونده، تحویل مرجع قضائی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر