چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۱۲۲
جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با حضور معاون پارلمانی وزیر ورزش برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان بوشهر عصر پنجشنبه در این مراسم گفت: افتخارم این است که در مجموعه‌ای پرورش و بزرگ شده ام که دارای منش پهلوانی است و منش پهلوانی با نگاه بزرگان معرفت و اساتید و اهل علم، مجموعه پیچیده‌ای از علوم، دانش‌ها، هنرها، افکار، اعتقادات، آداب و رسوم و سنت‌هایی است که در یک جامعه ساری و جاری وجود دارد.

احمد بهروزیان فرد افزود: منش پهلوانی در جامعه نماد قدرت، جنگاوری، سلحشوری، شجاعت، آزاد منشی و دفاع از حق در مقابل باطل و نماد سخاوت و دستگیری از ضعفا، مهربانی و گذشت و افتادگی است که باعث افتخار و مزید امتنان است که در یک چنین مجموعه‌ای خدمت کرده ام.

وی یاد آور شد: وقتی برای مدیری همه خصایل انسانی اولویت داشته باشد، دیگر به هر نحوی یا به هر وسیله‌ای به دنبال رسیدن به مراتب قدرت نیست و این همان سیره امیرالمومنین علی (ع) است.

بهروزیان فر به جایگاه ورزشی استان بوشهر پرداخت و گفت: جایگاه اصلی ورزشی استان بوشهر در سطح ملی و بین المللی احیا شده است و امروز حضور بازیکنان بوشهری در تیم‌های مطرح از افتخارات مجموعه ورزشی استان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری ۱۸ اردوی ورزشی در استان بوشهر بیانگر ارتقای جایگاه و استعداد و ظرفیت مجموعه ورزشی استانی است که در گذشته در حاشیه و اسم و رسمی از آن نبود.

بهروزیان‌فر تصریح کرد: امروز در ۲۵ رشته ورزشی، ورزشکاران بوشهری در سطح جهانی و کسب کردن مدال درخشیده اند و نتیجه فعالیت‌ها فراهم نمودن زیر ساخت‌های ورزشی و احداث ۵۰۰ زمین چمن در استان است که این از برکات نظام جمهوری اسلامی بوده است.

در این مراسم کمال صالح احمدی به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر