شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس قرآن،عترت و نماز مدیریت آموزش و پرورش گناوه گفت: سه دانش آموز این شهرستان با درخشش درمسابقات استانی قرآن، عترت و نماز به مرحله کشوری راه یافتند.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمدرضا لیراوی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: فاطمه حسن نواز از آموزشگاه آسیه در رشته نهج البلاغه ، ایمان ویسی از آموزشگاه امام خامنه ای در رشته قرائت قرآن و فاطمه احمدی از آموزشگاه کوثر در رشته صحیفه سجادیه توانستند مقام اول این مسابقات را از آن خود کنند و به مرحله کشوری راه یابند.\n\nوی گفت: مرحله کشوری این مسابقات مرداد امسال دراستانهای خراسان رضوی و فارس برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۱
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۶

فکرشهر: کارشناس قرآن،عترت و نماز مدیریت آموزش و پرورش گناوه گفت: سه دانش آموز این شهرستان با درخشش درمسابقات استانی قرآن، عترت و نماز به مرحله کشوری راه یافتند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمدرضا لیراوی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: فاطمه حسن نواز از آموزشگاه آسیه در رشته نهج البلاغه ، ایمان ویسی از آموزشگاه امام خامنه ای در رشته قرائت قرآن و فاطمه احمدی از آموزشگاه کوثر در رشته صحیفه سجادیه توانستند مقام اول این مسابقات را از آن خود کنند و به مرحله کشوری راه یابند.

\n\n

وی گفت: مرحله کشوری این مسابقات مرداد امسال دراستانهای خراسان رضوی و فارس برگزار می شود.

\n\n

وی اظهارکرد: دانش آموزان گناوه ای درسی وسومین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز توانستند در 9 رشته علاوه بر سه عنوان اولی ، 15 مقام دوم تا سومی را از آن خود کنند.

\n\n

لیراوی یادآورشد: سی وسومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز استانی در 9 رشته قرائت، حفظ، تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشا نماز، مداحی و اذان درسه منطقه شامل شهرستانهای گناوه، تنگستان و کنگان برگزار شد.

\n\n

بیش از 15 هزاردانش آموز در شهرستان 92 هزارنفری گناوه در شمال استان بوشهر به تحصیل مشغولند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر