شنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۲۶۵
يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

فکرشهر: دانشگاه آکسفورد اعلام کرد به تمامی کارکنان تمام وقت خود به دلیل "تعهد و فداکاری" در دوران کووید-۱۹، هزار پوند هدیه نقدی ‌اعطا می‌کند.

به گزارش فکرشهر، ایسنا به نقل از بی‌بی‌سی نوشت:  "لوئیز ریچاردسون" معاون دانشگاه آکسفورد با اعلام این خبر گفت: در دوران همه گیری کووید-۱۹ کارکنان دانشگاه زحمات بسیاری کشیدند و فداکاری‌های زیادی داشتند. به این دلیل مبلغ هزار پوند هدیه نقدی به جهت تشکر از کارکنان تمام وقت دانشگاه آکسفورد به آنها اعطا می‌شود.

وی ادامه داد: این هدیه برای این است که نشان دهیم برای تمامی کارکنان خود ارزش قائل هستیم.

دانشگاه آکسفورد در حال حاضر حدود ۱۳ هزار کارمند دارد.

لوئیز ریچاردسون افزود: بی‌شک، موفقیت مستمر دانشگاه آکسفورد به کارکنان بستگی دارد و این تاثیر در دوران همه گیری کووید-۱۹ کاملا مشهود بوده است.

این پاداش قرار است در ماه ژوئیه برای کارکنانی که از ۳۰ آوریل سرکار بودند، واریز شود. کارمندان پاره وقت نیز حقوقی متناسب دریافت خواهند کرد.

معاون دانشگاه آکسفورد در این زمینه تاکید کرد: ما از شدت افزایش تورم آگاهیم و می‌دانیم که پرداخت این هدیه چالش‌های اقتصادی کارکنان را حل نمی‌کند. با این وجود، ما می‌خواهیم از این فرصت استفاده کنیم و از کارکنان فوق‌العاده‌مان که دانشگاه آکسفورد را در دستیابی به آنچه که امروز رسیده است یاری کرده‌اند، تشکر کنیم.

گفته می‌شود دستمزد کارکنان دانشگاه‌ها "با تورم سازگار نبوده" و حقوق بازنشستگی این افراد "کاهش یافته است".

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر