جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۲۷۵
يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

فکرشهر: رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: میزبانی مسابقات مرحله دوم زیرگروه لیگ دسته اول بزرگسالان فوتبال ساحلی کشور به این شهرستان واگذار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مهراب دشتی مکان افزود: باتوجه به میزبانی خوب و باکیفیت بندرگناوه و باشگاه پدیده‌ در مرحله نخست مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول فوتبال ساحلی و با تلاش و پیگیری های به عمل آمده هیات فوتبال شهرستان،  میزبانی مرحله دوم این مسابقات به گناوه رسید.

وی گفت: در این مسابقات تیم فوتبال ساحلی پدیده نماینده گناوه با تیم‌های استقلال خوزستان، شاهین نوین اروند آبادان و  پدیده انزلی همگروه شده است.

دشتی مکان  اظهارکرد: هنوز زمان مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول بزرگسالان فوتبال ساحلی کشور مشخص نشده است اما احتمال دارد از روز شنبه آینده آغاز و در  ورزشگاه ساحلی شهدای خلیج فارس این شهرستان برگزار شود.

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: تمهیدات و برنامه ریزی لازم برای برگزاری این مرحله از مسابقات اتخاذ شده است.

وی یادآورشد:  دیدارهای مرحله اول این مسابقات در هفتم خرداد به میزبانی این شهرستان برگزار شد و سه تیم پدیده گناوه، شاهین نوید اروند آبادان و استقلال خوزستان به دور دوم راه یافتند.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر  نمایندگانی در ادوار رقابت های فوتبال ساحلی لیگ برتر و  دسته اول باشگاه‌های کشور داشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر