پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۳۶۸
دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۸

فکرشهر: شهردار بندر بوشهر از راه‌ اندازی بازار ماهی و میگو در کنار ساحل این بوشهر خبرداد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، حسین حیدری روز دوشنبه اظهار کرد: در شهر بوشهر چندین مکان عرضه ماهی و میگو وجود دارد که این روند مشکلاتی را در سطح شهر ایجاد کرده است که در طرح ساماندهی بازار ماهی و میگو برخی حتی حاضر به جابه‌جایی از مکان فعالیت خود نیستند که در چنین شرایطی تصمیم براین شد با خرد جمعی مکان مناسبی برای بازار ماهی و میگو در بوشهر در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: نازیبایی محیط شهری، تهدید سلامت مردم و ورود جانوران موزی در اثر فعالیت پراکنده مراکز عرضه آبزیان اعتراض شدید مردم و مطالبه گران اجتماعی را به دنبال داشته است که درخواست آن‌ها بسیار به جا و منطقی است.

شهردار بوشهر تصریح کرد: راه‌اندازی چنین مرکزی باید در کنار دریا باشد و علاوه بر داشتن پارکینگ، شرایط موردنیاز برای دفع آب‌های سطحی در آن نیز فراهم شود.

حسن احمدی مدیر شیلات شهرستان بوشهر نیز بیان کرد: حیات و پویایی شهر بوشهر به فعالیت مراکز عرضه ماهی و میگو است که در این راستا باید نسبت  به ساخت مرکزی در خور مردم این شهر اقدام شود و مکان ساخت این مرکز عرضه باید کنار دریا باشد تا بتوان استانداردهای موردنیاز بازار ماهی و میگو را به‌خوبی تامین کرد.

به گزارش ایسنا، تنها بازار ماهی فروشان شهر بوشهر سال ۱۳۴۵ ساخته شده است که با مشکلاتی همچون دفع پساب‌ها، جانمایی مخزن‌های زباله، کف سازی محوطه بازار، آسفالت کوچه مجاور و جمع آوری پسماندهای بازار دست و پنجه نرم می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر