جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرماندار دشتستان خواستار شد:
کد خبر: ۱۱۵۴۲۱
سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان به ریاست فرماندار دشتستان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه بخش عمده ای از هدر رفت آب مربوط به شبکه های توزیع آب است که فرسودگی و عمر بالایی دارند گفت: باید با برنامه ریزی های لازم در مقاطع زمانی کوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت زیرساخت های توزیع آب در کل شهرستان بلاخص در روستاها نوسازی و احیا شود.

دکتر احمد بنافی با اشاره به افزایش مصرف آب به خصوص در فصول گرم سال اهمیت آموزش سطوح جامعه در زمینه کاهش و هدر رفت آب را مهم برشمرد و افزود: مدیران آب باید  برنامه ریزی های لازم را جهت آموزش دهیاران در خصوص مصرف بهینه آب و آشنایی با سیستم های توزیع آب در روستاها انجام دهند.

رییس شورای حفاظت از منابع آب شهرستان دشتستان با تاکید بر حفظ و رعایت ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی مرتبط در زمینه تامین آب شرب سالم برای مردم تصریح کرد: تمام نهادهای متولی بلاخص شبکه بهداشت و آبفا مکلفند برنامه ریزی و پایش های بهداشتی در این زمینه انجام و سایر اقدامات لازم را نیز صورت دهند.

 در این جلسه بخشی از مشکلات توزیع آب در شهرستان بررسی و مقرر شد پیگیری‌ها و اقدامات لازم توسط آبفا با همکاری سایر دستگاه های اجرایی مرتبط صورت پذیرد.

 به گزارش فکرشهر، روز دوشنبه ۲۳ خردادماه، جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان به ریاست دکتر احمد بنافی فرماندار دشتستان با حضور مهندس بی باک سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری، بخشداران، مدیران دستگاه های اجرایی آب، برق برازجان، برق نواحی شهرستان، منابع طبیعی و آبخیزداری دشتستان، انتظامی و دادگستری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر