جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۴۴۰
سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۷

فکرشهر: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: نیاز سنجی آموزشی، بومی‌سازی آموزش‌های مهارتی و تجهیز کارگاه‌ها در دستور کار مراکز فنی و حرفه‌ای شهرستان گناوه قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، عبدالمجید دراهکی روز سه‌شنبه در آئین تکریم و معارفه روسای مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران و خواهران گناوه افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مناسب این شهرستان در آینده نزدیک شاهد رونق آموزش‌های مهارتی در حوزه فناوری‌های نوین در این مراکز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه آموزش زمانی موثر است که متناسب با نیاز جامعه هدف باشد، گفت: مجموعه فنی و حرفه‌ای و آموزش‌های مهارتی استان بوشهر گنجینه با ارزشی است که برای خدمت به مردم تلاش می‌کند و در این راستا گام های موثری برداشته است.

دراهکی به ظرفیت‌های بسیار بالای شهرستان گناوه در حوزه توسعه آموزش‌های مهارتی اشاره کرد و ادامه داد: مهارت آموزی نسل جوان در کنار تحصیل مهمترین نیاز جامعه در مسیر رفع معضل بیکاری به شمار می‌رود که باید با جدیت در این شهرستان دنبال شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر، همدلی، همفکری و مدیریت مناسب منابع و نیروی انسانی را برای ارتقا جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان گناوه خواستار شد.

 روسای سابق و جدید آموزش فنی و حرفه‌ای برادران و خواهران گناوه  در این آیین گزارشی از عملکرد و برنامه و نیازهای این مراکز ارایه دادند.

در این آیین حسین شمسی زاده و مدینه عسکری به عنوان روسای  جدید مرکز آموزشی فنی و حرفه ای برادران و خواهران شهرستان گناوه  معرفی شدند و از زحمات بهرام مکاری پور و حمیده سراجی روسای سابق تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر