پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۴۵۳
سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: توسعه پایدار سه شهر اهرم، دلوار و آباد این شهرستان با توجه به ملاحظه های اقتصادی، زیست محیطی و جغرافیایی به صورت ویژه دیده شده تا با تدوین یک برنامه دقیق و مناسب توسعه منطقه با نگاه نخبگان و صاحب‌نظران به بهترین نحو ممکن رقم بخورد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد لطفی در نشست توسعه شهرستان تنگستان افزود: در این ارتباط با تشکیل کارگروه توسعه شهرستان ۱۴ طرح امنیتی، فرهنگی، آموزشی، عمرانی، بهداشتی و سایر حوزه‌ها به نیت ۱۴ معصوم اجرایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: با کمک فکری ائمه جمعه و برنامه‌ریزی اعضای شوراهای شهر و شهرداران سعی می‎شود با اجرای طرح‌های بلندمدت و توسعه‌محور یکسری ریل‌گذاری‌های برای دوره‌های آتی انجام شود.

لطفی اظهار کرد: در اجرا برنامه‌های توسعه‌ای شهرستان سعی داریم از تمام ظرفیت های ملی و استانی برای دریافت منابع مالی استفاده کنیم تا این اعتبارات در اختیار شهرداری‌ها قرار گرفته و خانواده‌ها از امکانات بوجود آمده توسط شهرداری‌ها در یک فضا و شرایط مناسب بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: اگرچه شرایط سختی را پشت سر می‌گذاریم، اما عزم دولت برای بهترکردن شرایط جدی است و در شهرستان تنگستان نیز با اعتباراتی که تاکنون جذب شده، برای آبادانی و توسعه شهرستان تلاش خواهیم کرد.

فرماندار تنگستان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با همکاری منابع طبیعی استان بوشهر، یک پارک آبخیزداری با فضای سبز و امکانات رفاهی مناسب در این شهرستان احداث خواهد شد.

لطفی افزود: همچنین ارتقا فضای تجاری، تفریحی و مبلمان شهری مرکز شهرستان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی  یادآور شد: ضرورت دارد یک نمایشگاه مرکزی با مشارکت مستقیم کشاورزان همراه با ارائه خرما و صنایع تبدیلی و فرآوری آن در شهر اهرم برای استقاده گردشگران و معرفی این محصول راه‌اندازی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر