جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۴۶۷
سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: همه دستگاه‌های و ادارات ذیربط در برگزاری رزمایش الی بیت المقدس با سپاه پاسداران شهرستان گناوه همکاری لازم را داشته باشند تا این رزمایش به صورت شایسته برگزار شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمدتقی صفری ظهر سه شنبه در نشست هماهنگی رزمایش «الی بیت المقدس ۱۲» سپاه انصار الحسین (ع) ناحیه گناوه اظهار داشت: امنیت و سلامت دو نعمت بسیار مهم برای جامعه است که هر کدام در جایگاه خود دارای اهمیت و مورد توجه خاص قرار دارند.

فرماندار گناوه با تاکید بر اهمیت حفظ امنیت در جامعه افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقتدار و صلابت با تکیه بر فضل الهی و مردم سالاری دینی و رهبری مرجعیت بزرگ ولایت فقیه رهبر معظم انقلاب، در عرصه‌های بین المللی در حال درخشش است و خود را به عنوان یک الگو جدید در سراسر جهان معرفی کرده است.

وی گفت: نظام مقدس اسلامی ارمغان‌ها و دستاوردهای زیادی برای کشور به همراه داشته است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستاوردهای بسیار مهم و از نعمت‌های بزرگی که برای کشور به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل و رهبر معظم انقلاب پیرامون اهمیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف دفاع و جنگ با رو در رو با دشمنان تا در میدان‌های اقتصادی همواره در کنار مردم و در بطن جامعه حضور داشته و دارد و برای خدمت رسانی از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

فرماندار گناوه یادآور شد: به منظور آمادگی جسمی و روحی روانی نیروهای بسیج و سپاه پاسداران برنامه ریزی برای برگزاری رزمایش انجام شده است تا آمادگی صددرصد خود را به همه دشمنان بفهمانند که اگر چشم طمع به انقلاب اسلامی داشته باشند مردم صبور و، انقلابی و بسیجیان دلاور و مردم انقلابی با تبعیت پذیری از رهبر انقلاب اسلامی هر توطئه ای را خنثی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: این رزمایش با نام «الی بیت المقدس» نشانگر هدف بلند و عزم و اراده قوی ملت ما و بسیجیان در تحقق وعده رهبری در نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی قدس شریف در آینده نزدیک خواهد بود.

وی گفت: در حالی که رژیم غاصب صهیونیستی زمانی فریاد از نیل تا فرات سر می‌داند اما امروز به واسطه تلاش‌ها، مجاهدت‌ها، هوشیاری، بیداری و بصیرت مردم انقلابی و بویژه بسیجیان، صهیونیست‌ها حتی در خانه‌های خود نیز امنیت و آسایش ندارند و هر حرکت آنها تحت نظر نیروهای انقلابی و مجاهدان و رزمندگان مقاومت است که با حضور در صحنه نقشه‌های آنها و استکبار جهانی نقش بر آب می‌شود.

فرماندار گناوه با تقدیر از تلاش‌های سپاه ناحیه و بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی در برقرار امنیت شهرستان بیان کرد: همه دستگاه‌های و ادارات مرتبط در برگزاری رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ با نیروهای سپاه پاسداران ناحیه شهرستان همکاری لازم را داشته باشند تا این رزمایش به صورت شایسته برگزار شود.

وی اضافه کرد: مسائل ایمنی و امنیتی به طور کامل مدنظر و اطلاع رسانی‌های لازم به مردم داده شود تا رزمایش با رعایت همه موارد لازم برگزار شود.

صفری یادآور شد: مستند سازی گزارشات و اقدامات و همکاری‌ها در این رزمایش انجام شود و همه ادارات و دستگاه‌ها که همکاری داشته‌اند نیز فعالیت‌ها و گزارشات خود را ثبت کنند.

وی بیان کرد: همه باید با بصیرت و شناخت عمیق و اعتقاد درونی در این رزمایش شرکت و همکاری کنیم و فرمانداری نیز با تمام امکانات آمادگی همکاری در برگزاری هر چه مناسب‌تر این رزمایش را دارد.

فرماندار گناوه با تاکید بر اینکه خبرنگاران، فضای مجازی و خبرگزاری‌ها در پوشش اخبار رزمایش همکاری کنند گفت: همه مسئولان ادارات، شورای اداری و تأمین به رزمایش د روز رزمایش برای مشاهده برنامه‌های رزمایش حضور یابند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر