شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۵۰۰
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور باری و کشف ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر عسلویه خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ یدالله شرفی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق در آب‌های استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و شاهد کشفیات گسترده‌ای در این زمینه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دریابانان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می‌کنند.

شرفی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در امر مقابله و مبارزه با کالای قاچاق اظهار داشت: دریابانان بندر عسلویه با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق در یک شناور و احتمال تخلیه غیرمجاز، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدامی به موقع موفق به توقیف شناور شدند.

وی بیان داشت: پس از بازدید مأمورین از شناور توقیفی اقلامی شامل ۱۰ هزار ثوب انواع پوشاک، ۳۰ هزار عدد انواع لوازم جانبی موبایل، ۶ هزار و ۲۵۸ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی، ۳۰ دستگاه تلویزیون، ۲۲ دستگاه ماشین لباسشویی و… کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری ۱۱ متهم در این رابطه، ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرد که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمین تحویل مراجع قانونی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر