جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۵۲۶
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۱

فکرشهر: فرماندار گناوه استان بوشهر گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان که پروژه مصوب سفر رئیس جمهور دارند آخرین وضعیت اجرا و پیگیری‌های به عمل آمده همراه با بودجه درنظرگرفته شده آن را به اطلاع عموم برسانند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدتقی صفری روز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبه‌های سفر رئیس جمهور و هیات دولت در شهرستان گناوه افزود با توجه به اینکه چندین مصوبه مهم در سفر رئیس جمهور برای این شهرستان در ۲ قالب استانی و شهرستانی با اختصاص بودجه در نظر گرفته شده است، مسئولان مربوطه با مدیران استانی پیگیری لازم را برای  جذب اعتبار به صورت میدانی انجام دهند.

وی  اظهارکرد: هر دستگاهی که از سهم بودجه استانی سفر رئیس جمهور بودجه‌ای جذب کرد، اطلاع رسانی کند زیرا  میزان سهم بودجه استانی و شهرستانی گناوه مشخص  و به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شده است.

صفری بیان کرد: مصوبه های سفر رئیس جمهور به این شهرستان در حوزه دستگاه‌های راه و شهرسازی، آموزش و پرورش ، جهادکشاورزی، نیرو، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، صمت، کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و نفت و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با نام شهرستان و مشترک استانی است که بسیار مهم و اثرات خوبی در رشد و توسعه و پیشرفت منطقه خواهد داشت.

وی گفت: پروژه هایی که در کمیته برنامه ریزی برای سال ۱۴۰۱ تعریف شده است با حساسیت خاصی دنبال می شود که اولویت تخصیص اعتبار برمبنای تکمیل پروژه های نیمه تمام و حایز اهمیت خواهد بود.

در این جلسه مسئولان دستگاه های مشمول  سفر رئیس جمهور گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های مصوب این سفر در شهرستان گناوه  را در هر حوزه ارایه دادند.

رئیس جمهور به همراه اعضای هیات دولت، در قالب ششمین سفر استانی دولت سیزدهم ۱۶ مهر سال گذشته به استان بوشهر سفر کردند.

در این سفر هیات دولت سیزدهم ۱۱۱ طرح و توافقنامه برای محرومیت زدایی، توسعه زیرساختی و رونق اقتصادی استان بوشهر تصویب کرد که باعث امیدواری مردم این استان شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر