پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۵۴۶
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷

فکرشهر: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در تذکر به دولت تاکید کرد: این به هم ریختگی موجب فشار بر مردم متدین و سطح پایین جامعه شده است؛ در واقع افرادی که پشتیبان نظام بوده اند، امروز در فشار شدید قرار گرفته اند.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، احمدحسین فلاحی نماینده همدان و فامنین در جلسه روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری به دولت گفت: تذکرات ما به دولت ۹ ماهه شد و متاسفانه به دلیل عدم توجه به این تذکرات، اکنون شاهد بی تدبیری در برخی بخش‌های کشور هستیم.

وی با اشاره به قرائت گزارش کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی در مورد نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ایران در جلسه امروز خاطر نشان کرد: امروز کمیسیون اصل ۹۰ گزارشی در مورد عدم مدیریت صحیح جریان هسته‌ای کشور و عدم اجرای صحیح قانون راهبردی برای رفع تحریم ها ارائه کرد که این سوءتدبیری را در رابطه با مدیریت جدید سازمان انرژی اتمی نیز می‌بینم. امروز شاهد صدور بیانیه شورای حکام علیه جمهوری اسلامی بودیم و باید دید زمینه صدور چنین بیانیه‌ای کجا بوده است؟ آیا تیم هسته‌ای عملکرد درستی داشته است؟ آیا طبق قانون مجلس باید در جریان این فرار می‌گرفت که در بسیاری از کارهای این توافق یا بیانیه کلمه «توافق» ذکر شده است؟

این نماینده مجلس گفت: چگونه بدون اطلاع مجلس توافقی امضا می کنند که آن توافق زمینه صدور بیانیه علیه جمهوری اسلامی ایران می شود و کلی هزینه برای نظام اسلامی ایجاد می کند؟

فلاحی در تذکر دیگری به دولت تاکید کرد: به هم ریختگی بازار موجب فشار بر مردم متدین و سطح پایین جامعه شده است؛ در واقع افرادی که پشتیبان نظام بوده اند، امروز در فشار شدید قرار گرفته اند. دولت و صاحب نظران از سامانه‌های متعدد و خوبی که در کشور داریم، کمک بگیرند و بازار را مدیریت کنند و در کنار این نیز دستگاه قضایی و نهادهای نظارتی، دولت را تنها نگذارند؛ چراکه مقام معظم رهبری فرمودند که همه به دولت در این مسیر کمک کنند.

وی با بیان اینکه «به نظر می رسد دستگاه های نظارتی در این زمینه نقش خود را اجرا نمی کنند»، اظهار کرد: مجلس نیز در ریل‌گذاری باید مسیر را جهادی قرار دهد. بسیاری از مسائلی که امروز در کشور اتفاق می افتد به دلیل ریل‌گذاری نامناسب است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر