چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۵۶۷
پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: دفتر موقت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهر برازجان با حضور مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر راه اندازی شد.

به  گزارش فکرشهر، روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشنبه به نقل از سید عباس موسوی نژاد در این آئین گفت: با ابلاغ بخشنامه وزارت کشور و با برگزاری جلسه مشترک میان دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیران دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی شهر های بوشهر و برازجان، برنامه ریزی لازم به منظور برگزاری کلاس‌های آموزشی در محله های کمتر برخوردار این دو شهر انجام شد.

وی اضافه کرد: دفتر موقت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا پایان سال به کودکان و نوجوانان در شهر برازجان خدمات ارائه می کند.

 موسوی نژاد افزود: راه اندازی این پایگاه‌های موقت با استفاده از ظرفیت موجود دفاتر تسهیلگری و توسعه محلات بوشهر و برازجان در حوزه های نیروی انسانی، فضای آموزشی و نفوذ فرهنگی میان جامعه هدف انجام می شود.

وی اضافه کرد: توجه ویژه به محله‌های کم برخوردار یکی از تاکیدهای رهبر معظم انقلاب و از وظایف اصلی سازمان اجتماعی کشور و دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی در استانداری ها است.

موسوی نژاد اضافه کرد: برنامه ریزی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در راستای ساماندهی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ضروری است.

وی گفت: در زمان حاضر ۲ دفتر تسهیلگری محلی در استان بوشهر فعال است که محله‌های رایانی، سرتل و امامزاده بوشهر و محله‌های حسین آباد، اکبرآباد، فرهنگیان و کوی گرمسیری برازجان را زیر پوشش قرار داده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: دفاتر تسهیلگری در محله‌های حاشیه‌ای و کمتر توسعه یافته شهری مستقر می‌شوند و به عنوان رابط مردم با بخش دولتی و دستگاه‌های خدمات رسان تلاش می‌کنند در راستای ساماندهی و بهبود وضعیت شهری این محله‌ها اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر