شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه امروز شاهد ناراحتی و تحت فشار بودن مردم بخاطر برخی از مشکلات هستیم، گفت: مسئولین نیز باید به این موضوع توجه داشته باشند تا اگر شخصی نکته‌ای به آن‌ها گفت، غافل‌گیر نشده و با صبر و تحمل به بررسی و رفع مشکلات مردم بپردازند...
کد خبر: ۱۱۵۵۷۹
پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

فکرشهر: رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه امروز شاهد ناراحتی و تحت فشار بودن مردم بخاطر برخی از مشکلات هستیم، گفت: مسئولین نیز باید به این موضوع توجه داشته باشند تا اگر شخصی نکته‌ای به آن‌ها گفت، غافل‌گیر نشده و با صبر و تحمل به بررسی و رفع مشکلات مردم بپردازند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز در برنامه سفر استانی به قم و دیدار با آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به توفیق زیارت حرم حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: امروز و فردا اقداماتی که در استان قم جریان دارد را درحال توان از نزدیک مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه ارتباط نزدیک با مردم در شهرستان‌ها از جمله مسئولیت‌های ما است، عنوان کرد: قم دارای ویژگی‌های خاص بسیاری است و به همین دلیل باید مسائل و مشکلات این شهر نیز در تراز نام قم دیده شود.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه جایگاه برخی مکان‌ها و شخصیت‌ها، نیازمند احترام بیش‌تری است، مطرح کرد: در برخی از مسائل و ناهنجاری‌های اجتماعی در قم نیازمند توجه و مراقبت بیش‌تر هستیم و این موضوع از نظر عقلی و دینی مورد تائید است و به اسلام اختصاص ندارد، در نتیجه خواهشمندم فعالین دستگاه قضائی در استان قم نیز با این دید به مسائل نگاه داشته باشند.

محسنی اژه‌ای با اشاره به اینکه اینکه امروز در یک جایگاه حقوقی بتوانیم گره‌ای از کار مردم باز کنیم یک لطف الهی است، تصریح کرد: برداشتن قدم در راستای ارتقای نظام جمهوری اسلامی و تحقق ارزش‌های الهی نیز از دیگر الطاف الهی است و اگر ما با این دید به مسئولیت خود نگاه کنیم آن گاه شاهد شیرین شدن تمام سختی‌ها خواهیم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر