جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۵۹۳
پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۸

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: ترویج فرهنگ فرزندآوری و جهاد تبیین از راهبرد و اولویت‌های شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در سالجاری است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، احمد لطفی روز پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان تنگستان اظهار کرد: تمامی رفتارها، کردارها، نشست‌ها و برنامه‌های در نظام انقلاب اسلامی ایران باید از کانال فرهنگی عبور کرده و یا دارای پیوست فرهنگی باشند.

وی بیان کرد: نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر به عنوان پایه و خط راهبری شورای انقلاب فرهنگی کشور است که همواره از ظرفیت‌های استان در این شورای ملی استفاده می‌شود.

لطفی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید به این نکته واقف باشند که شورای فرهنگ عمومی مسائل فرهنکی را رصد و راهبری می‌کند و خلاءهای فرهنگی موجود در حوزه کاری‌شان را در ذیل این شورا مرتفع کنند. 

فرماندار تنگستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود تهدیدات فضای مجازی را از فرصت‌های آن بیشتر دانست و اشاره کرد: این مسئله و آسیب‌های مرتب بر آن باید در شورای فرهنگ عمومی مورد بررسی بیشتری قرار گیرد.

وی افزود: مصوبه‌های شورای فرهنگ عمومی باید در پهنای جامعه و در بین مردم جاری و ساری شود تا مردم به خوبی آثار آن را لمس کنند.

لطفی اظهارداشت: در صدد آن هستیم که خانه‌های قرآنی در تمام روستاهای تنگستان احداث و همچنین مکان نمازخانه‌ها در مدارس و ادارات مورد توجه بیشتری قرار گیرند.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: این شهرستان با وجود اینکه مهد فرهنگ و اقتدار و مبارزه با استعمار است، در حوزه زیرساخت‌های فرهنگی دچار کمبود و ضعف بوده و باید با برنامه‌ریزی لازم برای تقویت فرهنگ دینی در تنگستان تلاش کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر