پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه مشکلات موجود در کشور هیچ وابستگی به مذاکرات هسته‌ای ندارد، گفت: مسیر تیم مذاکره کننده ایرانی مسیر درستی است.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با تبریک به مناسبت بعثت حضرت محمد(ص) اظهار داشت: بعثت پیامبر اسلام(ص) تجلی معنوی، عرفانی، هدایت و راهنمایی انسان است و باید شاکر باشیم که حضرت محمد(ص) ما را از جهالت نجات داد.
کد خبر: ۱۱۵۶۱
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲

فکرشهر: امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه مشکلات موجود در کشور هیچ وابستگی به مذاکرات هسته‌ای ندارد، گفت: مسیر تیم مذاکره کننده ایرانی مسیر درستی است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با تبریک به مناسبت بعثت حضرت محمد(ص) اظهار داشت: بعثت پیامبر اسلام(ص) تجلی معنوی، عرفانی، هدایت و راهنمایی انسان است و باید شاکر باشیم که حضرت محمد(ص) ما را از جهالت نجات داد.

\n\n

وی به تلاش‌های دشمنان برای ایجاد موج اسلام هراسی در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: جبهه استکبار همواره در ستیز با اسلام است و برای دستیابی به هدف خود از همه نقشه‌ها و دسیسه‌ها استفاده و ترفندهای جدید را طراحی می‌کنند.

\n\n

امام جمعه موقت بوشهر بر لزوم بصیرت‌افزایی در بین مسلمانان تاکید و خاطرنشان کرد: جبهه استکبار به منظور از بین بردن دین، اخلاق و انسانیت، در برابر ملت‌ها به ویژه کشورهای اسلامی و خصوصا ایران قرار می‌گیرند و باید با پشتوانه سلاح، فکر، دانش، علم و سیاست مقابل آنها بیاستیم.

\n\n

وی با اشاره به تلاش‌های استکبار جهانی برای ایجاد تفرقه دینی و مذهبی میان مسلمانان، افزود: برای جلوگیری از بروز بحران در جهان اسلام، مسلمانان به توصیه‌ها و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

\n\n

حجت‌الاسلام دشتی با بیان اینکه جبهه استکبار هر کاری از دستش برآمده علیه نظام اسلامی انجام داده است، اضافه کرد: استکبار جهانی از هیچ تهدیدی علیه کشور ما فروگذار نکرده ولی در مقابل جبهه استکبار هنر امام و رهبری این بود که بسیج جهانی ملت‌ها و انسان‌های آزاده را فراهم کرده‌اند.

\n\n

مسیر تیم مذاکره کننده ایرانی مسیر درستی است

\n\n

وی با بیان اینکه خطر تفرقه دینی و مذهبی امروزه اسلام و کشورهای مسلمان را تهدید می‌کند، تصریح کرد: تاکید مقام معظم رهبری همواره بر بصیرت‌افزایی در مقابل دسیسه‌های دشمنان بوده است و نباید اجازه دهیم که این اختلافات به جنگ مذهبی تبدیل شود.

\n\n

امام جمعه موقت بوشهر به مذاکرات ایران و کشورهای ۵+۱ اشاره کرد و بیان داشت: تیم مذاکره کننده ما با شناخت از طرف مقابل وارد مذاکره شده است و روش‌های دیپلماتیک و سیاسی را در مذاکرات به صورت هوشمندانه اعمال می‌کنند.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی با بیان اینکه ایران در این مذاکرات زیر بار تحقیر و ذلت نمی‌رود، ادامه داد: مسیر تیم مذاکره کننده ایرانی مسیر درستی بوده و حفظ اقتدار ایران اسلامی در مذاکرات هسته‌ای از موضوعات مهم مورد نظر است.

\n\n

حجت‌الاسلام دشتی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم توسعه و حدت و همدلی و اتحاد در جامعه، اضافه کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، باید مراقب باشیم که کشور دو قطبی، دو گروهی و قبیله‌ای نشود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر