شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۶۲۲
جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: خانواده ایثارگران اعم از شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان، استحقاق بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را دارند و هیچ‌گونه کوتاهی در خدمت رسانی به این قشر از جامعه پذیرفتنی نیست.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در نشست شورای مشورتی ایثارگران استان بوشهر با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: دولت انقلابی و مردمی از زمان روی کار آمدن در راستای گسترش فرهنگ ایثار اهتمام جدی داشته است و نمادهای این فرهنگ باید همواره زنده نگه داشته شوند.

وی تاکید کرد: هر دستگاه اجرایی باید یک نفر را به عنوان رابط ایثارگر به شورای مشورتی ایثارگران معرفی کند تا پیگیر مشکلات و دغدغه‌های ایثارگران و خانواده آنها باشند.

استاندار بوشهر همچنین با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه یادآور شد: در زمان کنونی هجمه فرهنگی علیه نمادهای نظام اسلامی به صورت تشکیلاتی انجام می‌شود و ما موظف هستیم با گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه در برابر نقشه دشمنان ایستادگی کنیم.

محمدی زاده با اشاره به ایجاد ۶ کارگروه تخصصی در شورای مشورتی ایثارگران استان بوشهر گفت: کارگروه‌های تخصصی درمان، مسکن، اشتغال، فرهنگی، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و عفاف و حجاب از این کارگروه‌های تخصصی هستند.

وی یادآور شد: از همه توان و ظرفیت موجود در راستای گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه بهره می‌بریم و امیدواریم به هدف‌های مورد نظر برسیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر