جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۶۵۲
جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶

فکرشهر: کلاس دانش افزایی فوتبال زیرنظر مدرسان فیفا روز جمعه در تالار بهزاد شهرستان گناوه برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در این کلاس مرتضی محصص مدرس رسمی فیفا (FIFA) و فریدون معینی مدرس کنفدارسیون فوتبال آسیا (AFC) دانش و اطلاعات به روز دنیا را  برای شرکت کنندگان تشریح کردند.

فریدون معینی در این کلاس اظهارداشت: یکی از نیازهای فوتبال استان بوشهر، برگزاری کلاس‌های دانش افزایی است که باعث خواهد شد تا مربیان گردهم آمده و از افکار یکدیگر مطلع شوند و بتوانند به فوتبال منطقه کمک کنند.

مدرس کنفدارسیون فوتبال آسیا گفت: کلاس های بازآموزی بسیار سودمند هستند که علاوه بر برقراری ارتباط بین مربیان، دانش خود را با هم تبادل می‌کنند و می‌تواند برای آینده فوتبال مفید و اثرگذار باشد.

معینی بیان کرد: وظیفه داریم آنچه در کمیته آموزش فوتبال کشور اتفاق می افتد و مسایل جدیدی از فیفا و ای اف سی  به ما منتقل می شود در اختیار مربیان قرار دهیم.

وی با تقدیر از متولیان برگزاری این کلاس، بیان کرد: برگزاری این کلاس‌ها که نیاز فوتبال کشور است باید مستمر تداوم داشته باشد.

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: کلاس دانش افزایی فوتبال با مدرسی مرتضی محصص و فریدون معینی با حضور ۱۱۰ نفر از مربیان پیشکسوت و جوان سراسر استان بوشهر به میزبانی این شهرستان به مدت یک روز برگزار می شود.

مهراب دشتی مکان افزود: بدنسازی، تاکتیک روز فوتبال و مسایل و متدهای روز فوتبال که در دنیا از آن استفاده می شود از اهم موضع های دوره آموزشی این کلاس است.

وی اظهارکرد: برای همه شرکت کنندگان در این دوره گواهی صادر می‌شود که به منزله حضور در کلاس‌های آینده است.

وی گفت: بزودی کلاس داوری درجه ۳ و دانش افزایی فوتسال برای مربیان رسمی و محلات و فوتبال ساحلی با هماهنگی به عمل آمده با کمیته آموزش هیات فوتبال استان بوشهر برگزار خواهد شد تا شاهد رشد و تعالی مربیان این رشته ها در شهرستان  باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر