جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۶۵۴
جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: پروژه نهضت ملی جهش تولید مسکن در این استان نیازمند پیگیری و سرعت بخشی بیشتر در عملیات اجرایی است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد محمدی زاده روز جمعه در بازدید از روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی جهش تولید مسکن در شهر جدید عالیشهر با اشاره به اهمیت پروژه‌ها افزود: باید مسائل مربوط به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید عالیشهر با سرعت بیشتری دنبال شود.
وی ادامه داد: بدون تردید با تسریع در روند اجرایی یا مراحل اداری پروژه‌های نهضت ملی جهش تولید مسکن شاهد تحمیل هزینه‌های نامتعارف ناشی از طولانی شدن پروژه ها به مردم نخواهیم بود.

استاندار بوشهر از پیگیری و جدیت مجموعه شرکت عمران شهر جدید عالیشهر و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این شهر و دیگر دستگاه های مربوطه در این استان در مورد مباحث مربوط به پروژه‌های نهضت ملی جهش تولید مسکن قدردانی و بر ساماندهی اقدامات لازم برای تسریع در اجرای پروژه های این حوزه تاکید کرد.

محمدی زاده با بیان اینکه بازدید مستمر از پروژه های نهضت ملی جهش تولید مسکن در دستور کار قرار گرفته است، گفت: شرکت‌ عمران عالیشهر و بنیاد مسکن باید برای به سرانجام رساندن این پروژه ها اهتمام ویژه داشته و هرچه سریع‌تر وضعیت پروژه‌های باقی‌مانده را مشخص کنند.

وی ادامه داد: در برخی از پروژه ها کندی در پیشرفت عملیات اجرایی دیده می شود که این عقب‌ماندگی‌ها باید با پیش بینی تدابیر لازم هر چه زودتر جبران شود.
 
استاندار بوشهر تاکید کرد: با توجه به کمبود منابع آب در این استان در طراحی و اجرا به گونه ای اقدام شود تا از آب های بلااستفاده برای تامین بخشی از آب مصارف فضای سبز، شست‌ و شو و دیگر بخش ها مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر گفت: سهم شهرهای جدید عالیشهر و نایبند استان بوشهر از نهضت ملی مسکن به ترتیب ۶ هزار و ۲ هزار و ۸۴ واحد است.

جهانبخش تل اشکی ادامه داد: در گام نخست عملیات اجرایی سه هزار و ۶۶۴ واحد در عالیشهر آغاز شده است.
وی افزود: از این شمار ۶۸۱ واحد به صورت کارگزاری بنیاد مسکن و ۲ هزار و ۶۳۵ انعقاد تفاهم نامه با رهاورد سازندگی آزادگان ( رسا) ۶۸ واحد توسط شرکت عمران عالیشهر و مابقی نیز به صورت واگذاری به شرط ساخت احداث خواهد شد.
تل‌اشکی اظهار کرد: نهضت ملی جهش تولید مسکن در عالیشهر تاکنون حدود ۱۶ هزار نفر نام نویسی کردند که از این مجموع حدود هفت هزار نفر حایز شرایط اولیه شدند و بیش از سه هزار نفر نیز به تایید نهایی رسیدند.

استاندار بوشهر در ادامه از محله گلبهار واقع در فاز سه و سایت صنعتی فاز ۶ شهر جدید عالیشهر بازدید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر