جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۷۴۶
يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵

فکرشهر: مدیر آب و فاضلاب گناوه گفت: براساس پیگیری جلسه مصوبه‌های سفر رئیس جمهور به استان بوشهر و دستور فرماندار، عملیات پروژه لوله‌گذاری شبکه اصلی فاضلاب کوی بسیجیان این بندر اجرایی شد.

به گزارش فکرشهر، عبدالعزیز عبداللهی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در اجرای این پروژه، پیمانکار شرکت زرنگار شیراز نسبت به خرید لوله  اقدام و عملیات لوله گذاری خط انتقال را به طول ۷۵۰ متر آغاز کرده است.

وی اظهارداشت: در هفته‌های آینده ۳۵۰ متر شبکه داخلی نیز در کوچه‌های این محله اجرا  و منهول پمپ نیز راه اندازی خواهد شد تا مشکل چندین ساله ساکنان آن برطرف شود.

وی گفت: ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای شبکه لوله گذاری خطوط فاضلاب در چندین نقطه شهر اختصاص یافته است که بخشی از این اعتبار برای منطقه بسیجیان درنظر گرفته شد.

عبدالهی افزود: تلاش خواهیم کرد که این پروژه را قبل از شهریور امسال تکمیل و وارد مدار کنیم.

وی بیان کرد: با اجرای تکمیل شبکه فاضلاب کوی بسیجیان شامل ۳۵۰ متر خطوط اصلی و ۷۵۰ متر خطوط انتقال، بیش از ۴۰۰ خانوار از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

عبدالهی  یادآورشد: تاکنون ۱۳۲ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر گناوه اجرا شده است.

مدیر آب و فاضلاب گناوه گفت: تعداد ۱۴ هزار و ۱۴۸ انشعاب فاضلاب در این شهر وارد مدار شده است.

رئیس جمهور به همراه اعضای هیات دولت، در قالب ششمین سفر استانی دولت سیزدهم ۱۶ مهر سال گذشته به استان بوشهر سفر کردند.

در این سفر هیات دولت سیزدهم ۱۱۱ طرح و توافقنامه برای محرومیت زدایی، توسعه زیرساختی و رونق اقتصادی استان بوشهر تصویب کرد که باعث امیدواری مردم این استان شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر