جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۷۷۴
يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۹

فکرشهر: رییس کل دادگستری مازندران گفت: ۱۲۰ نفر از اعضای یک تور گردشگری غیرمجاز به دلیل اَعمال مجرمانه و هنجار شکنی در جنگل‌های شهرستان نکا بازداشت شدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از صدا و سیما، رییس کل دادگستری مازندران یا بیان اینکه ساماندهی تور‌های گردشگری در دستورکار معاونت پیشگیری از وقوع جرم استان قرار دارد گفت: اعضای این تور گردشگری غیرمجاز، در جنگل "پِی رَجِه" شهرستان نکا اقدام به نصب بنر‌های شیطان پرستی و اَعمال مجرمانه مانند شُرب خَمر، روابط نامشروع، رقص مختلط، کشف حجاب و دیگر موارد خلاف شرع و قانون کرده که توسط پلیس امنیت اخلاقی دستگیر و در این رابطه پرونده قضائی تشکیل شد.

حجت الاسلام اکبری بر برخورد جدّی دادستان‌های سراسر مازندران، با افرادی که بدون توجه به ارزش‌های اخلاقی، فرهنگ بومی منطقه‌ای و اصول گردشگری به دنبال ابتذال در قالب این تور‌ها هستند، تاکید کرد.

رییس دستگاه قضایی مازندران افزود: توقع مردم استان حفظ شعائر، ارزش‌های اسلامی و مبارزه با هرگونه هنجارشکنی وقانون گریزی بوده و بر همین اساس دادگستری مازندران در باره شناسایی و برخورد با ریشه‌های ترویج ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در جامعه کمک و یاور دستگاه‌های مرتبط است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر