جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۷۷۸
يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰

فکرشهر: در حادثه ناشی از اتصال تابلوی برق شرکت کارخانه سیمان دشتستان، چهار نفر از کارکنان این شرکت مصدوم و به بیمارستان شهید گنجی برازجان اعزام شدند.

به گزارش «فکرشهر» از روابط عمومی کارخانه سیمان دشتستان، این حادثه ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح امروز ـ یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ـ بر اثر اتصال و جرقه برق در محل تابلوی منبع تغذیه پست برق آسیاب سیمان کارخانه رخ داد و باعث سوختگی چهار نفر از نیروها شد.

بر اساس این گزارش، این چهار  نفر از تکنسین و کارکنان واحد برق بوده که در حال فعالیت در محل حادثه بودند، پس از تامین ایمنی محل حادثه به‌همت اکیپ ایمنی کارخانه، مصدومین از سوی مرکز بهداری و ایمنی کارخانه به بیمارستان شهید گنجی برازجان انتقال یافتند و در حال طی روند درمان هستند.

فرماندار شهرستان نیز ساعتی قبل، گزارشی درباره این حادثه در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرد.

احمد بنافی نوشت:

«سلام بر مردم شریف دشتستان

امروز در کمال تاسف در یکی از تابلوی های برق شرکت سیمان دشتستان اتصالی رخ می‌دهد که منجر به قوس الکتریکی و سوختگی چهار نفر از کارکنان عزیز آن شرکت می‌شود. به مجرد اینکه بنده خبر دار شدم دستور دادم بخشدار مرکزی و رییس شبکه بهداشت به بیمارستان شهید گنجی بروند و از نزدیک موضوع را پیگیری کنند. بنده نیز برای پذیرش و اعزام مجروحان به شیراز از طریق بالگرد اقدامات لازم را انجام دادم. پس از تلاش زیاد و فشار به دستگاه‌های متولی در استان فارس پذیرش صورت گرفت. اما چون نمی‌توانستیم ریسک کنیم پزشکان برای جلوگیری از فوت وقت، بیماران را به بیمارستان سوانح سوختگی گناوه اعزام کردند. اکنون که این مطلب را می‌نویسم بالگرد در مسیر گناوه است و انشااله قرار است بیماران با سوختگی شدید را به شیراز منتقل نمایند. بنده با تمام وجود و از عمق جان متاثر هستم و تا آخرین لحظه پیگیری خواهم کرد. از مردم شریف دشتستان تقاضا دارم برای شفای عاجل آن عزیزان دعا کنند. جا دارد از مهندس رستمیان معاون استاندار، مهندس دهقان مدیر کل بحران، دکتر دادجو مدیر کل اورژانس و دکتر خویش دوست و مجموعه بیمارستان شهید گنجی تشکر کنم.

قابل ذکر است که همین امروز کمیته‌ای را برای بررسی علل و عوامل حادثه تشکیل دادم که به شرکت سیمان خواهند رفت و از نزدیک این موضوع را بررسی خواهند کرد.»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر