جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۷۸۰
يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶

فکرشهر: رییس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان دشتستان گفت: 23 واحد صنعتی راکد در دشتستان جهت تسریع برای فعال سازی آنها در حال پیگیری هستیم .

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان دشتستان، شهسوار قایدی در جلسه بررسی جهش تولید و اقتصاد مقاومتی با حضور فرماندار دشتستان بر تسریع در راهکار‌های فعال سازی واحد‌های راکد و نیمه فعال شهرستان تاکید کرد.

قایدی بیان کرد: برخی واحد‌های صنعتی شهرستان دارای مشکل تامین سرمایه در گردش و بدهی بانکی و فقدان بازار فروش محصولات هستند که می‌توانیم با رفع این موانع به فعال شدن واحد کمک کنیم.

وی با اشاره به فعال شدن واحد‌های راکد و نیمه فعال در شهرک‌ها و ناحیه صنعتی شهرستان گفت: فعال کردن واحد‌های راکد کمک به چرخه اقتصادی و اشتغال جامعه می‌باشد و باید در حوزه‌های مختلف برای رفع موانع تولید کنندگان تلاش کنیم.

شهسوار قایدی همچنین پیگیری واحد‌های راکد در تملک بانک‌ها را نیز یادآور شد و افزود: واحد تولیدی کارخانه آرد واقع در کمربندی برازجان که تحت تملک بانک صادرات است با پیگیری فرماندار دشتستان و همکاری بانک مربوطه و سرمایه گذار بزودی فعال خواهد شد که در جذب افزایش تولید، اشتغال و نیروی کار کمک بسزایی خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر