جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۸۰۶
يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

فکرشهر: فردی که در استان خوزستان مرتکب قتل شده و به شهرستان دیلم متواری و مخفی شده بود، با تلاش ماموران انتظامی پس ازمدتی متواری شدن در شهر دیلم دستگیر شد. 

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ «عباس علی یاری» بیان داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری و اختلاف فامیلی منجر به قتل یک شهروند به ضرب گلوله در استان خوزستان شهرستان آبادان و متواری شدن قاتل به خارج از استان و اطلاع از اینکه قاتل به شهرستان دیلم متواری و مخفی شده است،  موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و بهره گیری از شیوه های پلیسی نهایتا مخفیگاه و محل اختفاء قاتل فراری در شهر دیلم شناسایی و ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند. 

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را که قصد فرار از مخفیگاه خود داشت دستگیر و پس انتقال به مقر پلیس و بررسی سوابق متهم مشخص گردید از مجرمان حرفه ای دارای سوابق متعدد به ویژه قتل می باشد که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند. 

فرمانده انتظامی دیلم با هدف پیشگیری و کاهش وقوع حوادث ناگوار مشابه در سطح شهرستان به عموم شهروندان توصیه کرد: ضمن تکریم و احترام به دیگران، آستانه صبر خود را بالا برده و در صورت ایجاد هرگونه مشکل و اختلاف خانوادگی تمام سعی خود را به کار گیرند با همکاری و مشورت بزرگان فامیل نسبت به حل احتلاف و رفع کدورت اقدام و در غیر اینصورت مشکل خودرا از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیری کنند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر